טראמפ: "מנהיגים בעולם כבר התקשרו לברך על הניצחון, יש פה הונאה"

בראיון ראשון שנתן הנשיא טראמפ לאחר הבחירות בארה"ב תוקף הנשיא טראמפ את שיטת ההצבעה בדואר: "הצבעות בדואר הן הונאה, עשרות מיליוני הצבעות בדואר מזויפות"

בראיון ראשון שנתן הנשיא טראמפ לאחר הבחירות בארה"ב תוקף הנשיא טראמפ את שיטת ההצבעה בדואר: "הצבעות בדואר הן הונאה, עשרות מיליוני הצבעות בדואר מזויפות".

בראיון אמר כי טראמפ כי "מכל העולם וארה"ב התקשרו אל בערב הבחירות לאחל לי מזל טוב ואז התחילו הכמויות העצומות של פתקי הצבעה במדינות הקרב ומנצחון זה הפך להפסד".

"הצבעות בדואר הן הונאה, עשרות מיליוני הצבעות בדואר מזויפות, ההונאה הגדולה שהתרחשה אי פעם בארה"ב, גו ביידן לא קיבל 80 מיליון קולות".

בראיון נשאל הנשיא טראמפ: "68% מהרפובליקנים ו-28% מדמוקרטים מאמינים שהייתה הונאת בחירות, איך אתם מוכיחים את זה?"

"אנחנו מנסים לערער בכל מדינות הקרב בערכאות המשפטיות, השופטים לא תמיד מאפשרים וחוסמים אותנו", השיב טראמפ, "יש לנו עדויות ותמונות של הונאות בחירות, הכול החל בהצבעות בדואר ואז במערכות ההצבעה של דומיניין, אבל לא מאפשרים לנו להגיש את הדברים בבתי המשפט, אנשים מוכנים להעיד והם יודעים שהם יוענשו אם הם שיקרו"

המראיינת: "איפה ה-FBI? האם ישנה חקירה? הנשיא: לצערי לא, הם "נעדרים"…ה FBI כשהם רוצים הם נהדרים, אבל לא במקרה הזה…. לא משרד המשפטים ולא הFBI חוקרים, הם פשוט מחכים לנשיא הבא, יש להם את הדעות האישיות שלהם".

"האם אתה חושש שיהיו מהומות והתפרעויות מצד השמאל הרדיקלי , אם בית המשפט העליון יאשר את טענותיך"?

"אם אני לא נשיא ארה"ב, אנטיפה היו מנהלים את המדינה, הם הבעיה הגדולה של ארצות הברית", השיב טראמפ.

"לצערי קשה להגיע לבית המשפט העליון, את מאמינה? אני נשיא ארה"ב ויש לי טענות ועדויות קשות ומתועדות ואני לא מצליח להגיע לבית המשפט העליון, רק שופט אמיץ ובעל תעוזה יוכל לקבל החלטות פה".

"אני לא רוצה לשעמם אותך, אבל גו ביידן לא ניצח בקהילות השחורות וההיספניות יותר מאובמה. המדיה מסננת אותך ואת ההודעות שלך ברשתות הטלוויזיה וברשתות החברתיות, כי הם מושחתים, הם נטפלים רק לדברים שטותיים. מאז שניצחתי הם נטפלים אלי, לא ברור לי למה… הכלכלה פורחת בתקופתי, עכשיו החיסונים בדרך".

"ועם כל האנטי כלפי, עדיין ניצחתי, קיבלתי 74 מיליון קולות , אני אשתמש ב-125% מהאנרגיה שלי להוכיח זאת, אבל צריך שופט אמיץ שיהיה מוכן לבדוק את העניין לעומק".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *