טרור הבלונים שב בעוצמה: בלוני תבערה הגיעו לאופקים ובאר שבע

מבדיקת החבלן עלה כי מדובר בבלון תבערה. לא נגרם נזק ואין נפגעים

במשטרת ישראל התקבל הערב (שני) דיווח כי באופקים ברח' דרך הנביאים אותר בלון אליו מחובר פריט מעורר חשד.

שוטרים וחבלן משטרה הגיעו למקום הדיווח על מנת לבצע טיפול מקצועי בחפץ החשוד. מבדיקת החבלן עלה כי מדובר בבלון תבערה. לא נגרם נזק ואין נפגעים.

כעת מטופל בידי חבלן – בלון החשוד כבלון תבערה בבית העלמין החדש בבאר שבע. ממשטרת ישראל נמסר: "אנו שבים ופונים לציבור כי בכל מקרה מעורר חשד יש לפנות למוקד 100 ולהשאיר הטיפול בידי כוחות המשטרה המיומנים בכך".

כמה שעות קודם סמוך לשעה 12:00 בצהריים נחת בלון תבערה בשטח פתוח סמוך ליישוב ניר משה במועצה האזורית מרחבים. כשעה מאוחר יותר נשמעו הדי פיצוצים בשדרות כתוצאה משיגור בלוני הנפץ מעזה. תושבים מבוהלים סיפרו כי מיהרו לממ"ד כי חשבו שמדובר בשיגור רקטות.

קצת אחרי השעה 14:00 שוגר מעזה גל נוסף של בלוני תבערה. שרפה פרצה באזור בארי, במקביל ל-3 מוקדי שרפה בשטחי נחל עוז וביער כיסופים. צוות עובדי קק"ל וצוות הכבאות נמצאים במקום ומטפלים בדלקות.

פורום ראשי רשויות עוטף עזה ושדרות פרסמו תגובה קשה ואמרו כי "תופעת בלוני התבערה ובלוני הנפץ שחזרה לחיינו, ממחישה את המחיר הכבד שמשלמים תושבי עוטף עזה ושדרות, בהעדר פיתרון לעימות עם ארגוני הטרור בעזה. השגרה שלנו מופרת שוב ושוב, על ידי פיצוצים מחרישי אוזניים, שריפות וירי רקטי על בסיס קבוע ומתמשך, דין בלון נפץ, כדין רקטה. דין הפרחות של בלונים, כדין הסלמה בטחונית. אנו דורשים מממשלת ישראל לשים את המחלוקות בצד ולהעמיד מענה בטחוני קבוע לעשרות אלפי תושבי עוטף עזה ושדרות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *