יאיר נתניהו: "בנט נבל. חשש מלהרגיז את חבריו השמאלנים בברנז'ה"

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פרסם אמש (רביעי) פוסט נוקב בו תקף את נפתלי בנט וגיבה את רפי פרץ

כמה דקות לאחר שהדרמה הגדולה הסתיימה, ובן גביר נאלץ להריץ את עוצמה יהודית לבד בבחירות, בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פרסם אמש (רביעי) פוסט נוקב בו תקף את נפתלי בנט וגיבה את רפי פרץ.

בנו של ראש הממשלה ביקר את התנהלותו של שר הביטחון נפתלי בנט, לאחר שהטיל ווטו על איתמר בן גביר, וכך כתב: "בואו נעשה סדר: רפי פרץ הוא הגיבור פה ובנט הוא הנבל", כתב וטען כי הימין היה צריך לרוץ יחד עם בן גביר. "ריצה משותפת של כל הימין הסרוג במפלגה אחת, כולל 'עוצמה' היתה ההצעה הכי טובה אך מי שמנע את המהלך הוא בנט – וזה נעשה "אך ורק מסיבות אנוכיות".

לאחר מכן המשיך וטען כי המפלגה של פרץ ובן גביר ללא סמוטריץ' "בוודאות לא הייתה עוברת את אחוז החסימה". נתניהו הבן סבור כי בנט חשש מלהרגיז "את חבריו השמאלנים בברנז'ה, ובראשם אמנון אברמוביץ'".

נתניהו הבן ממשיך ותוקף את בנט וטוען כי אביו "שנוא נפשו של בנט", הוא מפרט עוד וכותב, "לבנט לא היה אכפת שהוא בכך מוודא שהימין מפסיד בבחירות ולא יהיה לו 61 מנדטים (למרות שהוא הבין מצוין שלזה הוא גורם). להפך, מה טוב, ככה הוא סוף סוף היה נפטר מנתניהו שנוא נפשו".

"מאותו רגע שהיה ברור שבנט לא יתאחד עם פרץ יחד עם בן גביר בשום מצב, רפי פרץ עמד בפני דילמה. האם לא להפר את ההסכם עם בן גביר, לרוץ איתו, ובכך למקסם את שרפת המנדטים של הימין?", כתב נתניהו. הוא הוסיף כי פרץ הבין שמשמעות המהלך היא הקמת ממשלת שמאל בראשות גנץ – "בתמיכת אחמד טיבי ופינוי תושבי יו"ש וחזרה לקוי 67'".

בנו של נתניהו מסכם וחולק שבחים לשר החינוך רפי פרץ, "פרץ החליט להקריב את יוקרתו האישית, כדי להציל את ארץ ישראל מהשמדה ודאית של שלטון שמאל בגיבוי הרשימה המשותפת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *