יאיר נתניהו נחסם ברשתות החברתיות: "השמאל בראשות נפתלי בנט השלים את ההפיכה"

טוויטר אינסטגרם ופייסבוק החליטו לחסום את בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בדומה לחסימת טראמפ, בעקבות פוסטבו קרא בנו שלראש הממשלה לצאת ולהפגין מול ביתו של ניר אורבך.

טוויטר אינסטגרם ופייסבוק החליטו לחסום את בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בדומה לחסימת טראמפ, בעקבות פוסטבו קרא בנו של ראש הממשלה לצאת ולהפגין מול ביתו של ניר אורבך.

בתגובה לחסימתו ברשתות החברתיות, מטעמו של יאיר נתניהו נמסר: "הרדיפה, הצנזורה וסתימת הפיות של הרשתות החברתיות נגד אנשי הימין שוברת שיא חדש."

"מאז אתמול חסמו פייסבוק וטוויטר חשבונות של אנשי ימין רבים, לרבות חשבונותיו של יאיר נתניהו כיוון שהעלו פוסט שקורא להשתתף בהפגנה נגד ניר אורבך.בזמן שפייסבוק וטוויטר חסמו את יאיר נתניהו, הם לא חסמו את אנשי קריים מיניסטר שהעלו את אותו הפוסט בדיוק כמו יאיר. השמאל בראשות נפתלי בנט השלים את ההפיכה.

יאיר נתניהו הוא אחד הכוכבים הגדולים ברשתות החברתיות ומשקיע מירב מזמנו כדי להשפיע על דעת הקהל הישראלית. בפעמים רבות הוא חוסם יריבים פוליטיים ועיתונאים גם מהימין שאינו חולקים אותם דיעות.

העיתונאי יאיר שרקי כתב בתגובה: "דעתי על יאיר נתניהו וסגנונו ידועה לעוקבים כאן, אבל הידיעה על חסימתו בפייסבוק ובטוויטר מבהילה.
הדפוס שראינו בארה״ב חוזר: ענקיות הטכנולוגיה ״תופסות אומץ״ כשהן מזהות חילופי שלטון. קריאה להפגנות אינה הסתה לאלימות ואין סיבה להשעות חשבונות בגללה. גם אם התוכן מגעיל. מחר זה אני או אתם"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *