יאיר נתניהו על אביו: "איש חלש שעושה שטויות"

עדויות חדשות שפורסמו אמש (שישי) באולפן שישי חושפות את מידת מעורבותו של יאיר נתניהו הבן בהחלטות של ראש הממשלה, וגם מה שחושב יאיר על ראש הממשלה. "הוא איש חלש שעושה שטויות"

עדויות חדשות שפורסמו אמש (שישי) באולפן שישי חושפות את מידת מעורבותו של יאיר נתניהו הבן בהחלטות של ראש הממשלה, וגם מה שחושב יאיר על ראש הממשלה. "הוא איש חלש שעושה שטויות", אמר נתניהו הבן על פי גורמים ששוחחו עם ערוץ החדשות.

בחודש מרס 2017, נלד משבר התאגיד. בערוץ 2 נחשף כי מי שגרם לפיצוץ היה יאיר נתניהו. ראש הממשלה ישב בביתו בבלפור עם יועציו על מבנה התאגיד, לפתע נפתחה הדלת ויאיר התפרץ בצעקות נגד ההחלטה. בשלב מסוים הוא ירד על ארבע כדי לדמות חיה ואמר ליושבים בבית ראש הממשלה "אתם חלשים, מלקקים לכחלון".

נתניהו "יזם" פגישה שצולמה עם עובדי רשות השידור -אך מי שבעצם יזם אותה הוא בנו של ראש הממשלה. "הודיעו לי כמה שעות לפני", סיפר אחד העובדים "אני לא יודע למה עשו את זה כל כך חסוי. הבטיחו לעזור ולא עזרו".

יאיר ענה: "את מי הם מעניינים?"."אתם פחדנים, נכנעים לכחלון", אמר בנו של ראש הממשלה. פילבר השיב לו: "יאיר מה אתה מבלבל את השכל? אתה מבין שאם הממשלה תתפרק על זה לא בטוח שאבא שלך יישב על הכיסא".

נתניהו הבן לא הסתפק בכך והמשיך ללחוץ על אביו ובאותו השבוע ראש הממשלה שינה את החלטתו וחזר מההסכמות עם כחלון. רגע לפני שטס לסין אמר ראש הממשלה: "בשביל מה צריך את התאגיד הזה? לשלוח מאות משפחות הביתה ערב פסח. בשביל מה?"

בליל הניצחון של ראש הממשלה ב-2015, נתניהו קרא לצוות הכי מצומצם שעבד על הקמפיין, ואמר כי אדם אחד הוביל את הכול לניצחון ההיסטורי – יאיר. כל אנשי הקמפיין הופתעו.

גם על הסרטון שעורר סערה על "הערבים שנעים בכמויות אדירות לקלפי", נתן האב ליאיר קרדיט לאחר שכתב ערוץ 7 הביא לו דיוח על נתוני הצבעה גבוהים במגזר הערבי.

שרים ומקורבים סיפרו לחדשות שיאיר מתקשר באופן קבוע ללשכת ראש הממשלה ודורש שיכניסו שיחות לאבא שלו גם בישיבות קבינט, ראש הממשלה לרוב יפסיק את הישיבה ויקבל את השיחה.

גורמם בלשכת ראש הממשלה טוענים כי יאיר נתניהו אמר לאביו: "אני שומר עליך, אתה עושה החלטות לא נכונות" או את המשפט "הוא איש חלש שעושה שטויות".

מטעמו של יאיר נתניהו נמסר בתגובה: "אוסף של רכילויות שקריות, הזויות וחסרות ביסוס שנסמכות על שקרים. כמה צפוי שחודש לפני הבחירות מתפרסמת כתבה מכפישה וממוחזרת על משפחת נתניהו שכל מטרתה לפגוע בראש הממשלה נתניהו ובשלטון הימין. גם הפעם, התשובה שלנו בקלפי".

20 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ויקום המלפפון על הגנן.

    ויקום המלפפון על הגנן. שני חוכמולוגים.

    שלומי |
    הגב
  2. יאיר כבר לא יודע איך לצאת מכל הקנאים לכן הוא רוצה להנמיך להבות ואומר הוא בסך הכל אדם בעל רגשות כמוכם
    תפסיקו לרדת עליו

    תמר |
    הגב
  3. צודק

    צודק יאיר, נתניהו נתן כל חייו יד לחונטה המשפטית והפקידותית, יד חופשית, ומעולם לא עצר אותם, עד שהגיע לפתחו, ויאיר ושרה החכמים, חזו את הצפוי, וחבל שביבי לא שמע להם ופירק את המערכת הזאת כבר פני 5 שנים, ובלי שום קשר, כל המערכת המישפטית והבגץ חייב ריענון בשיעור של 70 אחוז מהכוח אדם שם, ושינוי בחירת השופטים ופקידים, חחיב ריענון כל עשור כמו שדורשים מראש ממשלה בטוענה שהכוח משחית, די עם הצביעות..

    מיצי |
    הגב
  4. תגובה

    איזו משפחה זו.אני אצלי לא גדל כזה ילד כי הילד שללי קיבל ערכים.ילד? הוא כבר בן 34+

    יונה |
    הגב
  5. הברוך צי מיינע יורן

    הזוי ונכון גם הפסיכו לוגית
    נורא איך שמדינת ישראל מתנהלת וכבר שמענו על כך מראש המוסד דגן.

    קורצלוס |
    הגב
  6. יאיר היועץ

    מחר סוף סוף אומרים ביי ביי לנסיך ולמלכה

    מוטי |
    הגב
  7. מוטי

    צואה מגעילה

    ביבי חכם מידי בשביל להיוועץ בצואה שלו! |
    הגב
  8. נסיך הכתר

    אם אלו האמירות ואלו העובדות המצב פשוט לא יאומן

    עוז |
    הגב
  9. הזןי

    מעניין מה הוא חושב על אמא שלו.
    ומה ההורים חושבים על הבן .

    עדי |
    הגב
  10. רוטווילרים

    עם 2 רוטרווילרים כמוכם שדוחפיפ את האף למקום לא לכם איך לא יהיה קטן וחלש

    דפי |
    הגב
  11. תעמולנים ללא גבולות

    קראתי את כל הדיווח השקרי . תעסקו ברכיאולוגיה. אולי תצליחו לשפץ עוד איה "מימצא" שיתנפץ לכם בפרצוף וינפץ את שאריות ה"אמינות" שאולי עוד אתם מניחים שיש לכם. בושה.

    מוטי |
    הגב
  12. אם ראש הממשלה היה מקדיש את זמנו לנהל את המדינה ולא לטייח את הנזקים שעושים אשתו ובנו הייתה לנו אחלה מדינה

    בושה וחרפה שיאיר ושרה נתניהו מנהלים את המדינה

    יניב |
    הגב
  13. בחר אותם.

    מי שבוחר ליכוד .בוחר בעצם שילטון של שרה ויאיר.למרות שהם לא מועמדים.הם מחליטים.לפי ההצהרות שלהם והמעשים .מבינים כיצד הדברים מתנהלים.

    גברת |
    הגב