יאיר שרקי: "בגלל בעלזא – סגר על הערים החרדיות"

על רקע ההפקרות הרבה של קהלים רבים במגזר החרדי ובעיקר חסידות בעלזא שלא שומרים על הכללים של משרד הבריאות, תכנית ה״רמזור״ של גמזו צפויה להכניס השבוע את רוב המגזר החרדי לסגר

על רקע ההפקרות הרבה של קהלים רבים במגזר החרדי ובעיקר חסידות בעלזא שלא שומרים על הכללים של משרד הבריאות, תכנית ה״רמזור״ של גמזו צפויה להכניס השבוע את רוב המגזר החרדי לסגר.

העיתונאי יאיר שרקי צייץ בטוויטר כי "יש הרבה הסברים טובים לתחלואה הגבוהה בריכוזים החרדיים- אבל אי אפשר להתעלם גם מהדיווחים על פסטיבל החתונה בחסידות בעלזא: שורת אירועים המוניים, במהלך השבת, הערב, וביום רביעי הקרוב. בלי ריחוק ועם בוז למי שמעז לשים מסכה. לפני שנציגי וצייצני המגזר ירוצו להאשים את משרד הבריאות באנטישמיות שווה לעצור ולדרוש תשובות בקרית בעלזא בירושלים".

בשבועים האחרונים נפטרו מספר חסידי בעלזא שנדבקו בנגיף, ולמרות המקרים הטרגיים בחסידות עדיין ממשיכים שלא לפעול על פי כללי משרד הבריאות בטענה כי עטיית מסכה אינה מסייעת בעצירת ההדבקה. ברחוב החרדי ישנה ביקורת נוקבת בעיקר מצד המגזר הליטאי על חסידי בעלזא שמצפצפים על הכללים וכעת מגיעים דבריו של עיתונאי חדשות 12 שיוצא בביקורת חריפה מאוד כלפי החסידות.

יש לציין כי בשבוע הקרוב צפויה חתונת ענק של בעלזא בהשתתפות אלפי חסידים. גורם בחסידות טוען כי מאוד מצער שיש אנשים שלא יודעים לכבד החלטה של אדמו"ר באשר היא.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שקר

    ההגבלות זה רק בערים שבהם אין בעלז מה זה השטות הזאת

    ברוך הנכון |
    הגב
  2. חמור מאוד איפה המשטרה ואיפה ההנהגה החרדית

    מזעזע איפה המשטרה איפה גמזו ואיפה ההנהגה החרדית ואיפה שר הבריאות

    משה |
    הגב
  3. חבורת פרזיטים שחיים על חשבון המדינה.

    בגללם הקורונה מתפשטת וגורמת נזק כלכלי. אנשים כאלה צריך להכניס למכלאות ולא להוציא

    דני |
    הגב
  4. בכיף

    קולדצקי אחלה רד על בעלזא חזק לאט לאט יערכו אותך כמו כהן ורבינוביץ כל הכבוד

    בעלזא |
    הגב