יהדות התורה ושס המליצו על נתניהו: "אנחנו בלי לפיד, תכניסו את זה לכם טוב טוב"

נציגי הסיעות הנבחרות לכנסת ה-24 עולים בזה אחר זה למשכן הנשיא בירושלים, ומוסרים את המלצותיהם למועמד להרכבת הממשלה. כעת נראה כי בנימין נתניהו צפוי לזכות במרבית ההמלצות – אך יזכה בפחות מ-61 ההמלצות הנדרשות

נציגי הסיעות הנבחרות לכנסת ה-24 עולים בזה אחר זה למשכן הנשיא בירושלים, ומוסרים את המלצותיהם למועמד להרכבת הממשלה. כעת נראה כי בנימין נתניהו צפוי לזכות במרבית ההמלצות – אך יזכה בפחות מ-61 ההמלצות הנדרשות. לא ברור כיצד ינהגו תקווה חדשה ורע"מ. עד כה המליצו על לפיד: יש עתיד, כחול לבן, העבודה. על נתניהו – הליכוד, יהדות התורה, ושס. ימינה המליצה על בנט.

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני אמר לנשיא ריבלין: "כל השנים הלכנו עם הציבור המסורתי שנמצא בליכוד, ובגלל שהציבור הזה נמצא בליכוד אנחנו תומכים במועמד הליכוד בנימין נתניהו, אם היה מועמד אחר בליכוד היינו תומכים בו. לא נטשנו את הציבור הזה אף פעם ולא ננטוש אותו וגם הציבור הזה לא נוטש אותנו, ראינו את זה בייתר שאת בתקופת הקורונה, כשהשמיצו אותנו מבוקר עד ערב.

ח"כ ליצמן: "אנחנו רק עם נתניהו. בלי לפיד! תכניסו את זה לכם טוב טוב".
ח"כ גפני: "ובלי ליברמן".

ח"כ מלכיאלי: "גוש הימין מונה 65 מנדטים. גם אם עכשיו לא נראה שיש 65 שתומכים בנתניהו, ברגע שתטיל את המנדט על נתניהו – אנחנו מאמינים שיהיו 65".

הנשיא ריבלין לנציגי ש"ס: "האם אתם פוסלים כל אדם אחר מלבד נתניבו להרכיב ממשלה?"

ח"כ מיכאל מלכיאלי: "אנחנו נלך רק עם הליכוד ורק עם נתניהו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *