יו"ר ההסתדרות: הקורונה זה מגה אירוע, נראה חברות ישראליות קורסות

על המדינה לתמוך אחרת כל המדינה תקרוס ויחד איתה עשרות אלפי מפוטרים ומובטלים

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד התייחס לפני זמן קצר לנגיף הקורונה ולטלטלה שמתרחשת בעקבותיו במשק הישראלי והעולמי, במהלך אירוע ליום האישה לנשים העובדות בענף הבניין.

"יש כרגע איום גדול שקם על כלל הענפים במדינה הקשור להתפשטות מגיפת הקורונה. אנחנו מוטרדים מכך מאוד ובפרט מעתיד התעשייה שאתן ואתם מובילים", אמר יו"ר ההסתדרות, שהתייחס בדבריו גם לאפשרות שיוטל סגר על הרשות הפלסטינית כדי למנוע את התפשטות המחלה: "סגר על עשרות אלפי עובדים פלסטינים שבאים כל בוקר לעבודה יוביל לקריסת הענף כולו. קריסת הענף כולו, זה אומר קריסת הכלכלה במדינת ישראל".

עוד הוסיף בר-דוד: "הקורונה זה מגה אירוע. ניסו להמעיט בערכו אבל הוא ייצר לנו בעיה קשה בתיירות ובתעופה ואם לא יימצא פתרון אנחנו נראה את חברות התעופה הישראליות אל על, ארקיע וישראייר, קורסות. זה דבר שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו".

"אני פונה מבמה זו למנכ"ל האוצר, לשר האוצר ולראש הממשלה: זו העת לא לדבר ולא להקים ועדות, זו העת לשים רשתות ביטחון מתחת לתעשיות הקורסות של מדינת ישראל. על המדינה לתמוך בתעשיות הקורסות האלה, אחרת כל המדינה תקרוס ויחד איתה עשרות אלפי מפוטרים ומובטלים", אמר יו"ר ההסתדרות בסיום דבריו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *