"המתווה של הגעת בחורי ישיבות עבר את כל האישורים במשרד הבריאות"

"לא הייתי מסיק מסקנות מדבריו של פרופ' גמזו"

בראיון לזיגמן בקול ברמה אומר ח"כ יצחק פינדרוס: "אני מקווה שהשבוע המל"ל יישב עם אנשי משרד הבריאות וימצאו פתרון לסוגייה של בתי הכנסת, לא הגיוני שבמסעדות יכולים לשבת 30 איש בחוץ ובבתי הכנסת לא".

אמש פורסם כי הפרויקטור פרופסור גמזו יצא נגד האפשרות שבחורי ישיבה מחו"ל יגיעו ארצה באלול עקב הסכנה להידבקויות בקורונה, על כך אומר ח"כ פינדרוס:

"המתווה של הגעת בחורי ישיבות עבר את כל האישורים במשרד הבריאות, מדובר בתהליך מקצועי ולא פוליטי. ראשי הישיבות והסמינרים לקחו אחריות, נקבעה במדויק תקופת הבידוד ויתר הפרטים. ההחלטה כפופה לשר הפנים, לא הייתי מסיק מסקנות מדבריו של פרופ' גמזו".

לגבי פיסקת ההתגברות אומר ח"כ פינדרוס: "אסור שפסקת ההתגברות תהפוך למאבק פוליטי. אם יש אפשרות ש-61 ח"כים יתמכו בהצבעה, צריך להעביר אותה וכרגע לא ידוע לי על יותר מ-59 ח"כים שתומכים. זה נושא מדי חשוב ויקר מכדי להשתמש בו כניגוח".

לגבי תמיכת יהדות התורה בקואליציה: "הוצאנו הודעת תמיכה ביו"ר הקאוליציה כדי לחזק את הקואליציה ולמנוע מחוקים כמו זה שעלה לפני שבועיים, לעלות שוב. קיבלתי את הבקשה מיו"רי המפלגות הרב גפני וליצמן, והוצאתי את ההודעה בשם כל הסיעה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *