יחממו את החמאס? המונים עולים להר הבית

574 יהודים עלו בשבוע החולף להתפלל בהר הבית כהלכה. זינוק של 88% לעומת השבוע המקביל אשתקד. אז עלו אל ההר 305 יהודים

הזינוק בהר הבית נמשך ומתעצם. 574 יהודים עלו בשבוע החולף להתפלל בהר הבית כהלכה. זינוק של 88% לעומת השבוע המקביל אשתקד. אז עלו אל ההר 305 יהודים.

רבה של עפולה הרב שמואל דוד עלה בשבוע שעבר להר הבית והתפלל במקום לישועת המקום ולהצלחת תושבי עירו. הרב פרץ בבכי נוכח הזנחת המקום. במקביל הצטרף לשירה במקום, בדברי נחמה ותקווה, בזכות העולים הרבים והתפילות המפתיעות במקום.

נוכח המצב בהר הבית ובמדינה עלו אליו גם רבני ותלמידי ישיבת ניר בקרית ארבע. ראש הישיבה הרב נעם ולדמן והרב אברהם יצחק שוורץ עלו להר כדי להתפלל על כינון הנהגה טובה וישרה לעם ישראל.

הרב עזריה אריאל, הרב שמעון שורק, הרב שמואל מורנו ועוד רבנים ואישי ציבור רבים נצפו השבוע בהר הבית.

גם חברת הכנסת שרן השכל נצפתה בשבוע החולף בהר הבית.

עוד נצפה בהר, פעיל ההר הוותיק מאיר לבנגר בן ה- 95. העולים בירכו אותו ואיחלו לו שיזכה עוד לראות בהתקדמויות רבות בהר הבית, עד לחידוש בץעבטדת המקדש ובניינו במהרה.

ביום חמישי התקיימה בהר הבית עלייה מרכזית לעילוי נשמת הלל אריאל הי"ד, במלאת 5 שנים לרציחתה בביתה שבקרית ארבע.

הוריה של הלל פתחו את העליה בדברי התעוררות ואמירת 'לחיים' על יין מיוחד שכשר למקדש. עמיחי אריאל ברך את העולים בברכת כהנים. והעולים הרבים זכו לעלייה משמעותית עם השר לשעבר, אורי אריאל וחכ"ל יהודה גליק שהנחה את העלייה ברגש רב.

בהמשך העלייה התקיימה מצוות הפרשה חלה במקום. זאת לרגל פרשת שלח שמצוות הפרשת חלה היא מבין המצוות שניתנו בפרשה זו.

עליית הילדים הקבועה בימי חמישי התקיימה גם השבוע בעליית הצהרים בהדרכתו של הרב אליהו וובר. הילדים במקום מקבלים ממתקים לאחר שלומדים במקום משניות וקוראים פרקי תהילים.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ראשית חכמה יראת ה

    רבנים טיפשים
    אין להם דעת .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב