"יכול להיות כעת רצח פוליטי"

יעקב פרי, ראש השב"כ לשעבר התייחס בראיון לרדיו 103FM להסתה נגד משפחת נתניהו ואמר, "מבלי להיכנס כרגע לתפקוד נכון או פחות טוב של ראש הממשלה והממשלה, אנחנו בהחלט בתוכה של אווירה שיכולה לייצר מתוכה בודד או בודדים שיחשבו לרצוח"

יעקב פרי, ראש השב"כ לשעבר התייחס בראיון לרדיו 103FM להסתה נגד משפחת נתניהו ואמר, "מבלי להיכנס כרגע לתפקוד נכון או פחות טוב של ראש הממשלה והממשלה, אנחנו בהחלט בתוכה של אווירה שיכולה לייצר מתוכה בודד או בודדים שיחשבו שרצח או חיסול של ראש ממשלה יכול להיטיב עם העם", סיפר פרי.

"אני לא הייתי רוצה להתייחס להשוואה, בין ערב הרצחו של רבין ז"ל ומשבר האמון הקשה שאנחנו חווים עכשיו שונים, שם ההסתה הייתה על רקע מדיני, ופה היא נוצרת על רקע תסכול זעם כעס בלבול חרדה, מצב בריאותי מאיים וכיוצ"ב, הרקע הוא שונה, אבל התוצאה היא באמת יכולה להיות תוצאה של רצח פוליטי".

על טבעת האבטחה סביב ראש הממשלה אמר: "האבטחת האישים היא מהודקת מאוד, אבל אנחנו יודעים שרק אבטחה לא יכולה למנוע רצח בצורה מדוייקת. רוצח פוטנציאלי יכול למצוא סדק ולבצע את זממו, אין אבטחה של מאה אחוזים, אין אבטחה הרמטית, ולכן צריך להדק את האבטחה על ראש הממשלה ומשפחתו, זה טוב שאנחנו מודעים לעניין, זה טוב שהעניין מתפרסם וזה טוב שהתקשורת תעסוק בזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *