צער גדול: הרבנית בעדני נפטרה בפתאומיות

בצער רב ובאבל כבד התקבלה הידיעה המרה על פטירתה של הרבנית שולמית סלחה בעדני ע"ה אשת יבדלחט"א הגר"ש בעדני שליט"א, זקן חברי מועצת גדולי התורה.

 

בצער רב ובאבל כבד התקבלה הידיעה המרה על פטירתה של הרבנית שולמית סלחה בעדני ע"ה אשת יבדלחט"א הגר"ש בעדני שליט"א, זקן חברי מועצת גדולי התורה. ו בצורה בוטה.

כונני ארגון הצלה הוזעקו הערב לביתו של הגר"ש בעדני בבני ברק לאחר שאשתו הרבנית חשה ברע ואיבדה את הכרתה.

הכוננים, יחד עם פראמדיקים של מד"א, ביצעו פעולות החייאה מתקדמות, אך למרות מאמצי ההחייאה המרובים, השיבה הרבנית את נשמתה הקדושה לבוראה.

בארגון הצלה מקיימים בשעה זו הערכת מצב עם מד"א, משטרת ישראל ועם הגורמים הרלוונטיים בכדי שההלוויה תוכל לצאת בקרוב מתוך שמירה על כבוד המת.

יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי מסר: ברוך דיין האמת. בצער רב וביגון קודר ערב יום הדין הגדול קיבלנו את הבשורה המרה על הסתלקותה הפתאומית של הרבנית הצדקת אמא של מלכות אשת חבר למורנו ורבנו זקן חברי מועצת החכמים הגאון הגדול הרב שמעון בעדני שליט"א הרבנית שולמית ע"ה, אשת חיל עטרת בעלה אשר עמדה לצד הרב במסירות נפש למעלה מיובל שנים, זכתה להעמיד דור ישרים מבורך. יהי זכרה ברוך.

הרב יעקב אביטן, השר לשירותי דת:צקיבלתי בהלם ובעזוע את הידיעה המרה על הסתלקותה הפתאומית של הרבנית הדגולה מרת שולמית בעדני ע״ה, אשת חבר למו״ר הגאון הגדול רבי שמעון בעדני שליט״א, זקן חברי מועצת חכמי התורה.
אמש זכיתי לבקר במעונו ולהתברך מפיו, ושמעתי על פעילות הקודש של מו״ר בארץ ובתפוצות למען קירוב יהודים לכור מחצבתם. כך פועל במסירות למעלה משנות דור, כאשר רעייתו נוות ביתו עומדת לצידו ומוסרת נפשה מתוך חיי דחק ופשטות למען חיזוק התורה והחינוך הטהור ולמען טהרתן של בנות ישראל.
נשגר תנחומים כנים קמיה דמורנו ורבנו, ויה״ר שלא ישמע עוד שוד ושבר בגבולנו.
תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. אמן.

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *