ינקלביץ' מגיבה לתחקיר: "ימים לא קלים עבורי"

בשיחות סגורות הדפה הח"כית החרדית עומר ינקלביץ מ'כחול-לבן' את האשמות נגדה אודות ההדלפות המיוחסות לה וטענה כי מנסים להפיל את בני גנץ באמצעותה

עומר ינקלביץ', הח"כית החרדית של 'כחול-לבן', הועמדה בעל כורחה בסוף השבוע האחרון באור הזרקורים בצורה לא נעימה, לאחר שתחקיר אודותיה פורסם בחדשות 12.

בתחקיר נטען כי בעברה, בעת עבודתה בנציבות שירות המדינה נהגה שלא כשורה כאשר כרטיס הנוכחות שלה הוחתם בהיעדרה. בכתבה אף נרמז על קשר אישי וקרוב שלה עם בני גנץ.

הבוקר ינקלביץ' שוברת שתיקה. 'ידיעות אחרונות' מצטט אותה משיחות סגורות בהן היא הודפת את האשמות נגדה אודות ההדלפות המיוחסות לה וטוענת כי מנסים להפיל את בני גנץ באמצעותה.

"ברור שזה לא נעים, אלה ימים מאוד לא קלים עבורי ועבור משפחתי, אבל ברור שאני לא אתן לאף אחד את העונג לראות אותי נשברת", צוטטה בשיחה עם חברה קרובה.

עוד צוטטה: "אין לי ספק שמנסים לנגח את בני גנץ באמצעותי. זה ברור ושקוף, אבל אני לא חושבת על עצמי. מצער להיווכח שבמדינת ישראל, בשנת 2019 ,יש כאלה המנסים לטעון שאישה לא יכולה להתקדם על בסיס כישוריה, השכלתה ועשייתה ושמאחורי כל קידום עומדים קשרים פסולים".

"כשגבר נבחר לכנסת זה בסדר, איש לא מחטט בעברו, וכשאשה מקודמת מייחסים לה התנהגות בלתי ראויה. המסר הזה משפיל נשים וחושף את הפנים המכוערות של הפוליטיקה ושל התקשורת בישראל", אמרה.

מקורביה התייחסו אף לטענת ההדלפה מדיוניה הפנימיים של כחול לבן ואמרו כי מדובר בשקרים ואין בינם לבין המציאות ולא כלום.

"היא מעולם לא הדליפה דבר וחצי דבר מדיוני כחול לבן, אבל מי שרוצה ברעתה חוזר על המונח 'הדלפות' שוב ושוב. הצילומים יצאו מהסלולרי שלה על ידי צד שלישי, מאחורי גבה וללא הסכמתה. ברגע שגילתה זאת דיווחה מיוזמתה לגורמים הרלוונטיים במפלגה והתנצלה בפני מי שנפגע. היא הייתה זו שיזמה את בדיקת הפוליגרף".

באשר לממצאים שהועלו בתחקיר אודות עברה אמרו כי מדובר בטענות ממוחזרות ולא נכונות. לדבריה, מדובר היה בפעמים בודדות כשההתנהלות נעשתה בטעות ובתום לב, ולראיה הנציבות אכן קיבלה את עמדתה.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מנסים להפיל אותך ה"חרדית" שלא צייצה כלום על האנטישמיות במפלגתה. על שנאת החרדים

    במפלגתה. את הבזיונות כבר חטפת בכתבה שהתפרסמה בשבוע שעבר . את הרושם עליך כבר כולם קיבלו. מה שברור שמהר מאד ירצו להתפטר ממך שם במפלגה. תעשי את זה בכבוד לך ולמשפחתך ה"חרדית" ולילדיך שאם לומדים במוסדות חינוך דתיים ודאי ספגו כבר מספיק בושות בגללך. ותתפטרי מעצמך ותספרי לעולם שעשית את זה בגלל התנהגות המפלגה לחרדים.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב