יצא מהקבר? רון קובי עותר שוב לבג"ץ

ראש העיר טבריה המודח רון קובי צפוי מחר בבוקר להגיש ערעור לבג"צ ובו בקשה לדיון נוסף בעניין הדחתו אלא שהפעם – מול חמישה שופטי בג"צ.

 

ראש העיר טבריה המודח רון קובי צפוי מחר בבוקר להגיש ערעור לבג"צ ובו בקשה לדיון נוסף בעניין הדחתו אלא שהפעם – מול חמישה שופטי בג"צ.

מקורבים לקובי מסרו כבר לפני שבועיים כי במקרה שיודח הרי שזה לא סוף פסוק מבחינתו,וכי קובי יערער על החלטת השר אלקין מול חמישה שופטי בג"צ.

העירעור צפוי להיות מוגש מחר בבוקר ככל הנראה,אלא שהסיכויים שבית המשפט העליון ייעתר לבקשתו – נמוך במיוחד עד אפסי.

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. סופו של כל רשע היוצא כנגד תורת ישראל כנגד שבת קודש, כנגד בני הישיבות, והרבנים. הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ,

    כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ ד', כִּי הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ, יִתְפָּרְדוּ כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן. /// סופו של כל רשע מסריח מטומאה וכפירה, שיצא כנגד תורת ישראל כנגד שבת קודש, כנגד בני הישיבות, והרבנים. הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ, ייאלה קיישטה מכאן חזרה לתל אביב, עשית עינו סיבוב פוליטי, הבאת שנאת חינם בעם, הבאת כאוס בטבריה, יצאת נגד השבת, נגד הדעת, נגד הסכל, יצאת והוצאת דיבה כנגד לומדי התורה, זה סופך, הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ.

    יש קיבוצים שלא יודעים מה זה יום כיפור, לא יודעים מה זה שבת ולא יודעים מה זה מקווה ומה זה צניעות. מגדלים שפנים וחזירים. יש להם קשר עם האבא שלהם? … מערך? מערך זה דבר קדוש? הם ניתקו את עצמם מכל העבר שלנו ומבקשים תורה חדשה. אם אין שבת ואין יום כיפור, אז במה הוא יהודי כשאין להן קשר עם היהדות? נמצא שהמתנתקים מעברו היהודי של עם ישראל, הרי הם מכחידים את קיומו, ואלו ששומרים את תורת ישראל הם המנציחים את עם ישראל לעולמים. התורה הקדושה אומרת: 'כי היא חוכמתם ובינתכם לעיני העמים' ומעידה שהתורה היא חוכמת היהודים בעיני האומות.

    הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ
    הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ
    הִנֵּה אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ

    אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ יֹאבֵדוּ. אֹיְבֶיךָ... |
    הגב
  2. החלות לנפל? לא תוכל לו כי נפול תפול !!!!!

    החלות לנפל? לא תוכל לו כי נפול תפול !!!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. “השוטה אינו מרגיש בבזיון” *** ובסוף ייצא "אָבֵל וחפוי ראש."

    “השוטה אינו מרגיש בבזיון” *** ובסוף ייצא "אָבֵל וחפוי ראש."

    “השוטה אינו מרגיש בבזיון” |
    הגב