ירושלים: הבכיר חילק כרטיסים בחינם להופעות – ונעצר

בכיר בחברת אריאל ועוזרתו האישית נעצרו בחשד לעבירות מרמה, הפרת אמונים ולקיחת/מתן שוחד

רעידת אדמה הבוקר בחברה העירונית אריאל בירושלים: בכיר בחברה ועוזרתו האישית נעצרו על ידי משטרת ירושלים. השניים נחקרים בשעה זו בחשד לעבירות של מרמה, הפרת אמונים וקבלת/מתן שוחד.

בהודעה שהועברה הבוקר על ידי משטרת ירושלים נמסר: "במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל כנגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות ושחיתות ציבורית, מנהלת המשטרה מזה מספר חודשים חקירה סמויה שעניינה חשיפת שחיתות בקרב עובדים בעיריית ירושלים וחברת עירונית של עיריית ירושלים, קבלת ומתן שוחד בעבור קידום אינטרסים אישיים מזה כשבע שנים. שלושה חשודים נעצרו בשעות הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי".

במשטרת ירושלים מציינים בהודעה כי "מזה כעשרה חודשים מנהלת משטרת ישראל חקירה סמויה בעקבות מידע שהתקבל בחשד לאי סדרים, קבלת ומתן שוחד והפרת אמונים על ידי בכיר בחברה עירונית הפועלת מטעמה של עיריית ירושלים והעוזרת האישית שלו ואדם נוסף הנושא משרה בכירה בעירייה. מחקירת המשטרה הסמויה שנוהלה עד כה, חשפו חוקרי המשטרה חשד כי הבכיר בחברה העירונית והעוזרת האישית שלו, 'סיפקו בחינם' לאורך השנים אלפי כרטיסים לאירועים והופעות, באמצעותו של הבכיר בעיריית ירושלים, וזאת עפ"י החשד במטרה לקדם טובות הנאה ואינטרסים אישיים בהם ביטולם של דוחות חניה למקורביו".

עוד עלה החשד כי הבכיר בחברה העירונית, "בדרך זו פעל לקבלת היתרים להריסתו של מבנה בדרום העיר המוגדר כ'מבנה לשימור' הנמצא בחזקתה של אשתו, ובנייתו של בניין דירות במקומו", כך נמסר מהמשטרה.

"לאחר איסוף חומר הראיות וחיזוק החשדות כנגד שלושה חשודים המרכזיים, הבוקר עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, נעצרו החשודים (בשנות ה-30 וה-70 לחייהם, תושבי ירושלים והסביבה) בבתיהם והם נחקרים בשעה זו במחלק ההונאה של המשטרה בגין עבירות מרמה והפרת אמונים ולקיחת / מתן שוחד. – בשעות הצהריים הם יובאו בפני בית משפט השלום בירושלים לדיון בעניינם".

במשטרה מוסיפים: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ולחשוף עבירות שחיתות מכל סוג המבוצעות על ידי עובדי ציבור, וזאת תוך שימוש בכספו של האזרח משלם המיסים והאגרות, במטרה לנקות את אותם משרדים מפעילות בלתי חוקית הפוגעת באופן ישיר בתושבים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *