ישובי הפריפריה, הנגב והגליל יעבירו את הזמן במשחקים

במטרה לסייע להן לעבור את תקופת הקורונה וחג הפסח בקלות ובהווי משפחתי

למעלה מ-60 אלף ערכות משחק משפחתיות מחולקות בימים אלו בישובי הפריפריה, הנגב והגליל

זמן משפחה: בימים אלו נערכת חלוקה ארצית של למעלה מ-60 אלף ערכות משחק משפחתיות לתושבים מישובי הנגב והגליל והפריפריה, וזאת במטרה לסייע להן לעבור את תקופת הקורונה וחג הפסח בקלות ובהווי משפחתי.

את המהלך יזם השר לפיתוח הנגב והגליל והפריפריה אריה דרעי, לנוכח מגיפת הקורונה והקושי של הורים רבים להעסיק את ילדיהם בבית בתקופה זו.

מדובר בערכות לימוד ומשחק איכותיות המכילות משחקים ותכני פנאי המותאמים לשלושה מגזרים באוכלוסיה, המגזר הכללי, המגזר הדתי והחרדי והמגזר הערבי. עמל רב הושקע בפיתוח הערכות המיוחדות והתאמתן לאורחות חייו של כל מגזר, במטרה שהן ישמשו חלופה נאותה, מחכימה ומשעשעת לשיעורים ולאירועים שבוטלו בשל נגיף הקורונה.

פרויקט ערכות המשחק של משרד הפריפריה המוערך ב-2.5 מליון שקלים מחולק בימים אלו ל-60 אלף בתי אב ממשפחות סוציו-אקונומי נמוך ומהווה קרן אור חיונית עבורם בימים אלה. מבצע החלוקה מורכב אף הוא במטרה ומסתייע במתנדבים רבים על מנת להספיק לסיימו עד חג הפסח. יצוין, כי הפרויקט התקבל באהדה רבה ע"י עשרות ראשי רשויות שבירכו את השר דרעי על המהלך החברתי החשוב בימים אלו.

השר אריה דרעי אמר: " בזכות ערכות המשחק הללו תמצאו את הקשב לעשות פעילות מיוחדת וחווייתית עם הילדים ולעבור את התקופה הזו בקלות רבה יותר. פסח כשר ושמח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *