כְּכֹ֖ל אֲשֶׁ֥ר יוֹרֽוּךָ: מאות התחסנו בקרוואן מד"א בישיבת 'מיר'. תיעוד

פרויקט "נותנים כתף" מתרחב: מאות מתחסנים בקרוואן החיסונים של מד"א סמוך לישיבת מיר בירושלים

מגן דוד אדום, בשיתוף משרד הבריאות והרשויות המקומיות מרחיב את פרויקט החיסונים הארצי והחל לחסן גם את תלמידי הישיבות ברחבי הארץ.

בשיתוף עיריית ירושלים, הגיע קרוואן החיסונים המיוחד של מד"א לכיכר זקס בבירה ובתוך שעות ספורות בלבד, חיסנו החובשים והפראמדיקים של מד"א מאות מתלמידי ישיבת מיר הסמוכה ועוברי אורח מגיל 16 ומעלה, בהם קשישים, שחלפו במקום והתחסנו באופן ספונטני וללא צורך בקביעת תור.

בשבוע האחרון, משנע מד"א את שלושת קרוואני החיסונים המיוחדים של הארגון בין מוקדים שונים ברחבי הארץ, במטרה להעלות את מספר המתחסנים ולהרחיב ככל הניתן את פרויקט "נותנים כתף" – בדרך לצאת ממשבר הקורונה. בארגון קוראים לאוכלוסייה מבוגרת שטרם התחסנה להגיע, להתחסן ולקבל את הדרכון הירוק בהקדם.

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "אנו מברכים על הרחבת מערך החיסונים לקהלים נוספים, אשר בעזרתם נצליח לנצח את נגיף הקורונה ולשוב בהקדם לשגרת חיים מבורכת. אני קורא באופן אישי ומבקש מכל חצי מיליון אזרחי מדינת ישראל מעל גיל 50 אשר טרם התחסנו – הגיעו אלינו והתחסנו למען בריאותכם ובריאות משפחתכם. יחד, בערבות הדדית ובפרויקט משותף לכלל הקהילה – נצליח למגר את המגפה ולשוב לשגרת חיים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *