כהנא תקף את שיקלי בדיון ההפרשה: "ברגע האמת השתפנת"

כהנא תקף את שיקלי: "אתה מוכן לצייר את עצמך כקדוש מעונה, איזה מחיר אתה משלם על יריקה בפרצוף לאלפי חניכים שירקת עליהם כבר כחלק מהיותך מנהל מכינה?". באופוזיציה השיב לכהנא: "אתה הורס את המדינה היהודית"

חברי הכנסת התכנסו הבוקר (שני) לדיון המכריע שעסק בהפרשת חבר הכנסת עמיחי שיקלי, אותו יזם רה"מ בנט כדי לוודא שהמועמד שמינה בעצמו לא יוכל להתמודד בבחירות הבאות באופן עצמאיו בכך לאיים על עידית סילמן שלא לפרוש מימינה.

שידור חי מערוץ הכנסת

את הוועדה, מנהל ח"כ איתן גינזבורג במקום ניר אורבך שאיבד את אמו וחמותו בסוף השבוע, הרוב לקואליציה יציב ופרישתו של שיקלי מסתמנת כבטוחה.

חברי האופוזיציה תקפו את גינזוברג והקואליציה, והתלוננו על גודל החדר "קח אותנו לדיון בקיפצובה", גיחך ח"כ דודי אמסלם מהליכוד. גם ח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) טענה כי אין מספיק מקום לחברי הכנסת וביקשה מאחד מעורכי הדין לפנות את מקומו לחבר סיעתה אבי מעוז.

חבר הכנסת מתן כהנא פנה ישירות לשיקלי ותקף אותו "ברגע האמת השתפנת ופחדת לקחת אחריות", אמר השר. "אתה מוכן לצייר את עצמך כקדוש מעונה, איזה מחיר אתה משלם על יריקה בפרצוף לאלפי חניכים שירקת עליהם כבר כחלק מהיותך מנהל מכינה?".

כהנא המשיך ותקף בחריפות: "ח"כ שיקלי הצביע נגד עמדת מפלגות 754 פעמים, כולל בהצבעה גורלית על כינונה של הממשלה, הוא הצביע אי-אמון בראש סיעתו, הצביע 651 פעמים נגד התקציב כאופוזיציונר והצביע נגד חוק האזרחות למרות שסוכם שיתמוך. מאז הוא הצביע 100 פעמים נוספות נגד עמדת סיעתו, זה משהו מתמשך."ח"כ שיקלי הניח 19 הצעות חוק, על אף אחת מהן לא חתום חברי סיעתו", אמר השר. "בחרת בח"כ נתניהו לברך אותך בנאום הבחירה שלך, השתתפת גם בהפגנת האופוזיציה ואמרת שסיעת ימינה כולה חטאה בחטא המשולש – שוחד, מרמה, הפרת אמונים, זה לא פטרונך החדש שמואשם בזה?".

חבר הכנסת ינון אזולאי מש"ס האשים את כהנא בהרס המדינה היהודית, ח"כ מאי גולן צעקה: "אתה שר הדתות של רע"מ או שר המגלשות של ישראל?".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כהנא יא זבל יא מנעול. עוד מעט יבא גר גוי וישחט אותך אמן

    כהנאצי אתה תטיף מוסר לאיש השנה שיקלי? שיקלי מחנך ילדי ישראל החינוך אא אתה ובנט הפכתם המדינה לסדום ועמורה. חולירות.אתה? ממזר בן פרוצה חולירע שתמות עוד היום אמן כהנא מתן פפווועע ימח שמך וזכרך אמן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב