כחול לבן ממשיכה להתפורר: שרה בכירה עוברת ליש עתיד, איך הגיב גנץ?

בהודעה ששלחה מירב כהן כעת בקבוצת כחול לבן כתבה כהן- "החלטתי לעזוב את כחול לבן ולהתמודד מטעם מפלגת יש עתיד"

דרמה נוספת במפלגה המתרסקת של בני גנץ: מירב כהן תתפטר ביום ראשון מהממשלה ומהכנסת. והיא צפויה להשתבץ בצמרת יש עתיד של יאיר לפיד, ובכך גנץ בדרך להיות שר הביטחון, התקשורת, המשפטים והאזרחים הותיקים.

הבוקר נפגשה השרה לשוויון חברתי ח"כ מירב כהן עם יו"ר כחול לבן בני גנץ והודיעה לו כי החליטה לעזוב את מפלגת כחול לבן ולהתמודד מטעם מפלגת יש עתיד בבחירות לכנסת. כהן הודיעו לו שהיא תגיש את התפטרותה הן מהממשלה והן מהכנסת.

מירב כהן תגיש מחר את התפטרותה מהכנסת. במקומה תיכנס דיפלומטית לשעבר ומומחית לעולם הערבי רות וסרמן לנדה בכחול לבן.

בהודעה ששלחה מירב כהן כעת בקבוצת כחול לבן כתבה כהן- ״החלטתי לעזוב את כחול לבן ולהתמודד מטעם מפלגת יש עתיד. חשוב לי מאוד להביע את הערכתי ואת אהבתי הגדולה לבני. הגענו לנקודה בה דעותינו חלוקות אבל זה לא גורע דבר מהערכה שלי כלפיו. אני אגיש את התפטרותי הן מהממשלה והן מהכנסת.

יש עתיד פרסמה בעקבות זאת כי היא שמחה להודיע על הצטרפותה של השרה לשיוויון חברתי, מירב כהן, למפלגת יש עתיד. בשעה 20:00 יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד והשרה מירב כהן יתנו הצהרה משותפת לתקשורת.

ואילו ‏גנץ הגיב בקבוצת כחול לבן לעזיבת השרה מירב כהן- ״כן חברים – עוד קושי. נודה למירב על דרך משותפת עם סיום שלטעמי לא נדרש. אני ממשיך – כל אחד יבחר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *