כך הגיבה מלכת היופי לשעבר על ההתחזקות של בעלה אלירז שדה

כשנשאלה האם היא מודאגת מההתחזקות כי "הבן שלי עושה קידוש מגיל 4. זה לא זר לי ולא מפחיד אותי. בדרך כלל, כשצד אחד מתקרב לדת והצד השני פחות מכיר, אז זה מאוד מלחיץ, העולם החדש הזה. עבורי זה לא דבר חדש.

לאחרונה התראיינה מלכת היופי לשעבר הידוענית אילנית לוי למאקו, והתייחסה באופן מפתיע להתחזקותו של בעלה, אלירז שדה, והאם היא מתכוונת ללכת בעקבותיו.

לוי אמרה: "תמיד הייתי קרובה לדת ואמונה, גדלתי בבית כזה. זה מה שאני מכירה וזה מה שאני יודעת, כשעשינו קידוש, אני הייתי זו שמתקנת אותו (את אלירז – ש.פ). הוא לא ידע את הסדר של הברכות, מתי עושים המוציא, הוא ממש הסתבך עם זה בהתחלה. עכשיו האחריות ירדה ממני ואני לא צריכה לתקן אותו יותר, הוא יודע את החוקים והתפילות".

היא מוסיפה כשנשאלה האם היא מודאגת מההתחזקות כי "הבן שלי עושה קידוש מגיל 4. זה לא זר לי ולא מפחיד אותי. בדרך כלל, כשצד אחד מתקרב לדת והצד השני פחות מכיר, אז זה מאוד מלחיץ, העולם החדש הזה. עבורי זה לא דבר חדש. זה העולם שגדלתי בו, זה הבית שלי, וכל עוד זה עושה לו טוב, זה מהמם בעיניי".

עוד אמרה אילנית, שמאז שאלירז התחיל לשמור שבת, הוא יכול לקחת מנוחה מהדבר שהוא הכי אוהב להתעסק בו. "אלירז מכור לטלפון, כמו רוב האנשים, ואני ממש לא. הוא כל הזמן היה מתעסק בזה, ופתאום בשבת אין יותר טלפונים, וזה אחד הדברים הכיפיים".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מי כעמך ישראל

    אשרכם ישראל מי כמוכם . האמונה מושרשת בתוך לבכם עמוק ויום אחד יוצאת החוצה . אין לזה שום הסבר הגיוני רק שאין עוד מלבדו ואנו העם הנבחר עם הנצח . יש נחת רוח גדול בשמים ממכם .

    אוהב ישראל |
    הגב