כך נאבקים ביישוב החרדי בפייק נויז

המאבק ב'פייק ניוז' נגד החיסונים, עולה מדרגה. ביישוב החרדי רכסים, קיבלה המועצה החלטה, כי במסגרת המאבק, עובדי התברואה ביישוב, יסיירו מידי יום סביב לוחות המודעות ביישוב

המאבק ב'פייק ניוז' נגד החיסונים, עולה מדרגה. ביישוב החרדי רכסים, קיבלה המועצה החלטה, כי במסגרת המאבק, עובדי התברואה ביישוב, יסיירו מידי יום סביב לוחות המודעות ביישוב, במטרה לאתר פרסומים נגד החיסונים ולהסיר אותם. בימים האחרונים הסירו העובדים שורה של פרסומים מטעם גורמים שונים, המבקשים להניע את האוכלוסייה ברכסים מלהתחסן, באמצעות פרסום של מודעות כזב המייחסות שקרים לחיסונים.  במקום המודעות שהוסרו, תלו העובדים מודעות ובהם קריאת גדולי ישראל בעד החיסונים והחשיבות של החיסונים בהצלת חיים. 

המאבק נגד ה'פייק ניוז' סביב החיסונים ברכסים, הוא חלק ממהלך כולל שמובילה המועצה בתמיכה וגיבוי של רבני היישוב, לעידוד ההתחסנות של האוכלוסייה ביישוב. על פי נתוני משרד הבריאות, היישוב רכסים מוביל בשיעורי ההתחסנות ביישובים במגזר החרדי.  
המועצה משקיעה מאמץ רב בהסברה ובהנגשה של החיסונים לכלל האוכלוסייה בישוב בדגש על אוכלוסיות הסיכון בגיל המבוגר. מאמצי ההסברה כוללים קריאה לציבור להישמע להוראות גדולי ישראל שליט"א, שקראו לציבור לבוא ולהתחסן ופרסום של חומרים מטעם משרד הבריאות ומומחי בריאות, המסבירים על יעילות החיסון והפגת החששות מפני תופעות לוואי של החיסון. 

המהלכים לעידוד החיסון נעשים בתיאום מלא עם רבני היישוב, משרד הבריאות וקופות החולים על מנת להביא לתוצאה המיוחלת שבה כלל התושבים ביישוב יהיו מחוסנים מפני הנגיף, מה שיאפשר פתיחה נרחבת של כלל הפעילות ביישוב, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובכפוף למגבלות הקורונה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *