כך נערכים במשטרה לעוצר

מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן, קיים בשעה האחרונה הערכת מצב עם מפקדי המחוזות והאגפים של משטרת ישראל, זאת בהמשך להחלטת ועדת השרים להטיל סגר לילי על אזורים בעלי שיעור תחלואה גבוהה

מ״מ מפכ״ל המשטרה ניצב מוטי כהן, קיים בשעה האחרונה הערכת מצב עם מפקדי המחוזות והאגפים של משטרת ישראל, זאת בהמשך להחלטת ועדת השרים להטיל סגר לילי על אזורים בעלי שיעור תחלואה גבוה, החל מהיום בערב ועד ליום 15.09.2020.

בסיום אמר מ״מ המפכ״ל:״משטרת ישראל ערוכה למימוש החלטת הדרג המדיני וביצוע פעולות פיקוח ואכיפה של הסגר הלילי שהוטל על מוקדי תחלואה משמעותיים ברחבי הארץ. ההיערכות המשטרתית המוגברת שתחל הערב, מגיעה לאחר תקופה ממושכת ואינטנסיבית במיוחד, בה שוטרי ישראל פועלים מסביב לשעון לאכיפת התקנות ושמירה על בריאות הציבור לצד יתר המשימות. נמשיך לאכוף הפרות, אולם גם כעת, מדיניות האכיפה שלנו תמשיך להישען בראש ובראשונה על שיח, הסברה, שיקול דעת ורתימת הציבור לשיתוף פעולה, וזו הציפייה שלי מכל מפקד ושוטר המבצע את המשימה. המפתח להצלחה טמון בעיקר, בהישמעות של הציבור להנחיות ובשיתוף פעולה של הרשויות השונות. מצופה מהציבור לשמור על הוראות החוק ולהישמע להוראות השוטרים, שכן רק יחד נצליח לשמור על הבריאות של כולנו ולבלום את התפשטות הנגיף״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *