כך סיקרו בעולם את ההסלמה בין ישראל לעזה

בעולם מסקרים בהרחבה את ההסלמה בדרום. "לפחות 20 הרוגים בעזה בהתלקחות האלימות בין ישראל לפלסטינים", נכתב ביומון  הארגנטינאי. "מתקפה של חיל האוויר הישראלי", זעקה הכותרת הראשית בגרדיאן הבריטי.

"עשרים וארבעה הרוגים בעזה בהתפשטות האלימות בירושלים", בחרו בגרדיאן. "שבעה מההרוגים הם בני משפחה אחת, כולל ילדים. הצבא הישראלי האשים את החמושים הפלסטינים בשיגור של יותר מ-200 רקטות". ב-CNN בחרו בכותרת "ישראל פתחה במתקפה אווירית בעקבות טיליo שנורו מעזה ביום של הסלמה".

עוד נכתב: "במהלך הלילה התבצעו חילופי אש בין חמושים ישראלים ופלסטינים לאחר ההתלקחות בירושלים ביום שני שהובילה למאות פצועים ולמתיחות שיא. הדברים הובילו לעלייה באלימות, כפי שמסרו גורמים רשמיים וכפי שנראה בתמונות".

"ההסלמה הכי גרועה זה שנים", כנתב באתר הגרמני "tagesschau" בכותרת. "לאחר מתקפת הטילים הפלסטינית – חיל האוויר הישראלי תקף מטרות ברצועת עזה כל הלילה".

באתר "אלפאיס" הספרדי התייחסו גם כן למספר ההרוגים הגבוה בעזה: "מתקפה ישראלית לאחר ירי הטילים לעבר ירושלים הרגה 24 אנשים ברצועת עזה".

"אירועי אלימות בירושלים ובהר הבית – ישראל יצאה במתקפה אווירית על עזה", כתבו באתר "רייניוז" האיטלקי. "הקהילה הבינלאומית קוראת לרגיעה באזור. ההסלמה באלימות בשעות האחרונות הובילה לפתיחת חזית חדשה ולמטר טילים מרצועת כזה. הצבא הישראלי הגיב באמצעות חיל האוויר והזהיר את חמאס כי כל האפשרויות מונחות על השולחן – כולל פעולה קרקעית".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *