כעת זה רשמי: משרד הביטחון הודיע על השלמת פיתוח פורץ דרך נגד הקורונה

המכון למחקר ביולוגי הוא הראשון בעולם שהצליח לפתח את הנוגדן, משרד הביטחון ילווה את המכון בכל הצמתים עד להפיכת הנוגדן לישים ברחבי העולם

לאחר שאמש דיווחנו על פריצת דרך של משרד הביטחון בעניין מציאת החיסון למגיפת הקורונה, הערב מתקבלת הידיעה על כך שביומיים האחרונים השלים המכון למחקר ביולוגי פיתוח פורץ דרך, בקנה מידה עולמי, של נוגדן המנטרל את וירוס הקורונה (SARS-COV-2). במשרד הביטחון הודיעו כי פריצת הדרך המדעית הינה בשלושה פרמטרים עיקריים.
 
הראשון "מדובר בנוגדן חד- שבטי (מונוקלונלי), חדש ומזוקק, עם שיעור נמוך במיוחד של חלבונים אחרים, שעלולים לסכן את החולה המטופל", השני "הנוגדן הוכח כמנטרל את וירוס הקורונה", ואילו השלישי הוא "הנוגדן נבדק ספציפית על וירוס הקורונה האלים" אומרים במשרד הביטחון.

ככל הידוע, ועל פי פרסום מדעי מקיף מהעולם, המכון למחקר ביולוגי, הינו הראשון בעולם שהשיג פריצת דרך בשלושת הפרמטרים הללו במשותף. פעילותו האפקטיבית של הנוגדן, שפותח במכון הביולוגי, הוכחה ישירות על הנגיף האלים, תוך שימוש בניסיון רב השנים וביכולותיו הייחודיות של המכון ומדעניו.
 
בימים אלה פועל המכון הביולוגי לרשום פטנט על הפיתוח הייחודי, שלאחריו ייחל במגעים עם יצרניות תרופות בינלאומיות.
 
יודגש כי הישג מדעי זה הינו בעל פוטנציאל לפיתוח תרופה לחולי קורונה וכי לא מדובר בחיסון לכלל האוכלוסייה. עוד יצוין כי מדובר באבן דרך חשובה, שלאחריה תחל סדרת ניסויים מורכבת ותהליך אישור רגולטורי. להערכת מדעני המכון, פריצת הדרך הטכנולוגית עשויה לקצר את התהליך, שיימשך מספר חודשים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *