כרמל שאמה על פירוק הגדרות שהציב: "נגיב בהתאם"

"לא יהיו מעברים מופקרים מר"ג לב"ב"

כרמל שאמה ראש עיריית ר"ג התייחס לכעס הרב והביקורת שהופנתה אליו לאחר שנהג כאחרון שונאי ישראל והקים גדרות בין עירו לעיר בני ברק.

לטענתו: מנכ"ל משרד הפנים מעולם לא הורה לו להוריד את הגדרות אלא אף תמך בהחלטתו לסגור את הפרצות. בנוסף שאמה כועס על עובדי בני ברק שפרקו את הגדרות וטוען כי: "שום עובד עיריית בני ברק לא יגע בשום דבר בר"ג וככל שתבוצע ויופרו ההסכמות נגיב בהתאם".

שאמה ממשיך בצפת הרשע והשנאה וכותב כי: "לא יהיו מעברים מופקרים מר"ג לב"ב שיסכנו את תושבי שתי הערים וככל שיהיו ולא יטופלו נטפל בהם אנחנו".

ח"כ משה ארבל שלח במכתב חריף ליועץ המשפטי לממשלה: "חרף הנחיית כבוד היועץ המשפטי לממשלה לרשויות המקומיות כי אין בסמכותן להגביל תנועה של אזרחים בהתאם לסמכויות המוקנות בדין בהתאם לתקנות שעת חירום. התקבלה פניה בלשכתי כי עיריית רמת גן מגדרת את המעברים בתחומה למעבר הולכי רגל ללא סמכות חוקית".

ראש עיריית בני ברק ר' אברהם רובינשטיין מסר: "משבר הקורונה יחלוף, אבל התנהלותו הבלתי אנושית של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה תיזכר לדיראון עולם. האיש שניסה לגזור קופון פוליטי על המצוקה של תושבי בני ברק כשהוטלו עליהם הגבלות תנועה, מקים גדרות מסביב לגטו שהוא דרש להקים".

ח"כ יעקב אשר: "הצבת הגדר באופן בלתי חוקי ע"י רה"ע ר"ג מזכירה ימים אפלים ופוגעת במאות אלפי תושבים שנמצאים בסגר ונמנעים מלצאת מהבית וזאת יממה לאחר שהציע לחלק משחקים לילדי ב"ב, הדבר מעיד על חוסר רגישות שנדרשת מראש עיר ועל צביעותו הבוטה, ההיסטוריה לימדה שאנשים כאלו נעלמו מהזירה הציבורית בלי להשאיר חותם. אני פונה למשטרת ישראל לאכוף את החוק ולהסיר את הגדר המקוממת באופן מיידי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *