כשבוע לאחר שנורה בגבול עזה: הלוחם בראל שמואלי מת מפצעיו

לוחם מג״ב בראל חדריה שמואלי שפונה לבית החולים לפני כשבוע, לאחר שנורה בראשו בגבול רצועת עזה – נפטר מפצעיו.

מבית החולים סרוקה בבאר שבע נמסר כי לוחם מג״ב בראל חדריה שמואלי שפונה לבית החולים לפני כשבוע, לאחר שנורה בראשו בגבול רצועת עזה – נפטר מפצעיו.

הצוות הרפואי נלחם על חייו והוא עבר מספר ניתוחים במהלך אישפוזו.

"חרף המאמצים הרבים ובשל הפציעה הקשה, נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותו. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה.", נמסר מבית החולים.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ניחם את בני המשפחה: "נשבר הלב. אני ורעייתי שולחים תנחומים מעומק ליבנו למשפחתו של בראל חדריה שמואלי, לוחם ביחידת המסתערבים של מג"ב שנפל בהגנה על המדינה. בימים האחרונים התפללנו יחד עם כל עם ישראל לרפואתו. קיווינו לנס, אך לצערנו הנורא מכל קרה. אנחנו מחבקים את יוסי וניצה ואת כל המשפחה. בראל נלחם יחד עם חבריו בנחישות ובגבורה בטרור מרצועת עזה. לעולם לא נשכח את גבורתו. יהי זכרו ברוך ונצור בליבנו תמיד".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ספד ללוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי ז"ל, שמת היום מפצעיו: "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל. אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד.

"בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל כולו נשא עבורו תפילות. אני מבקש לשלוח חיבוק גדול למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל.תהא נשמתו של בראל צרורה בצרור החיים", ציין בנט.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *