לאחר המפלה: נתניהו הורה לבדוק זיופים אצל הרשימה המשותפת

ראש הממשלה בנימין נתניהו הקים צוות בדיקה למציאת קולות פסולים וטעויות הקלדה אצל הרשימה המשותפת. המטרה: אם ימצאו 2600 קולות פסולים ברשימה המשותפת- הליכוד עולה במנדט, כך מפרסם העיתונאי יהודה שלזינגר.

בצוות חברים: ח"כ עמית הלוי, עו"ד ראבלו ועו"ד שמחה רוטמן (מפלגת הציונות הדתית

במקביל, חברי ליכוד פנו לסער: "הצטרף לקואליציית נתניהו ומנע בחירות חמישיות". בעקבות תוצאות הבחירות המסתמנות, קורא 'פורום דרור בליכוד' ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער להצטרף לקואליציה בראשות נתניהו ובכך למנוע בחירות חמישיות.

פורום דרור בליכוד קורא לסער להצטרף לממשלה: "לפי תוצאות הבחירות המסתמנות נראה שלאף גוש אין 61 ומדינת ישראל בדרך לבחירות חמישיות. מה שעוד מסתמן מתוצאות הבחירות הוא שיש רוב גדול של אנשי ימין שלא מקימים קואליציה בגלל החרמות ומניעים אישיים. אנחנו קוראים לגדעון סער לשים את המשבר מאחור, להציב דרישות אידיאולוגיות ענייניות ולהצטרף לקואליציה בראשות נתניהו. גדעון, בערב פסח באפשרותך להציל את מדינת ישראל מבחירות חמישיות ולהוציא את מדינת ישראל לחירות. יחד נוכל להקים ממשלת ימין יציבה שתקדם את ערכי הימין, בדיוק כפי שאתה מאמין בהם. נכון שהתחייבת שלא לשבת עם נתניהו, אך משהתבררו תוצאות האמת ונדמה שמדינת ישראל בדרך לבחירות חמישיות, זה הזמן לעשות מעשה אמיץ ולקבל את ההחלטות הנכונות לטובת מדינת ישראל. זהו רצון הציבור – לא להיגרר למערכת בחירות נוספת".

ישראל שולדינר מראשי 'פורום דרור בליכוד': "גדעון, כמי שתמך בך בעבר בפריימריז הפנימיים בליכוד בשל הערכים בהם אנחנו מאמינים, עכשיו זה הזמן לשים בצד יריבויות אישיות ולפעול למען הערכים הלאומיים של משילות וריבונות שלמענם אנחנו פועלים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *