לאחר המתקפה – מרדכי בן דוד מבהיר: "הקורונה מסוכנת"

אתמול פורסם סרטון בו נשמע גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד אומר בראיון למנחם טוקר כי הקורונה זה כמו שפעת- ובכך עורר סערה רבתית ומתקפה חזיתית מצד עיתונאים חרדים רבים שיצאו להגנת משרד הבריאות. כעת, בן דוד מבהיר

אתמול פורסם סרטון בו נשמע גדול הזמר החסידי מרדכי בן דוד אומר בראיון למנחם טוקר כי הקורונה זה כמו שפעת: ״קורונה זה שפעת. לדעתי זה רק כסף, מטחנת כסף של פייזר. במדיה מטילים עלינו פחד ובגלל הפחד שכולם יתחסנו״, טען בן דוד ובכך עורר סערה רבתית ומתקפה חזיתית מצד עיתונאים חרדים רבים שיצאו להגנת משרד הבריאות.

בן דוד הדגיש, "מי שרבותיו אמרו לו להתחסן – שיתחסן."

עיתונאים רבים תקפו את בן דוד על כך שחבר למכחישי הקורונה. "מסתבר שבענייני בריאות הוא לא יצא מלך. קטע שלם בו MBD מדבר בחריפות נגד חיסוני הקורונה", כתב העיתונאי אבי רבינא. "עדיף שישיר ופחות יפטפט", כתב שלמה קוק סגן עורך עיתון 'בקהילה'. יענקי פרבר כתב: "ממתי זמרים מבינים ברפואה? מרדכי בן דוד, תתמקד בשירה, אף אחד לא שאל אותך לגבי חיסונים או רפואה, בשביל זה יש רופאים."

אלא שהעיתונאים הרבים שתקפו את גדול הזמר, לא ידעו כי בן דוד הקדיש רק במופע האחרון בחמישי, שיר לנפטרי הקורונה.

בעקבות המתקפה, מרדכי בן דוד יצא בהבהרה והדגיש: "לא אמרתי שהקורונה לא מסוכנת. הוא חושב שצורת ההתמודדות איתה לא נכונה." בן דוד גם גולל באמצעות סוכנו כי ביקש לצנזר את הקטעים, אבל בקשתו לא מולאה "כדי לספק לייקים לתאבי הרייטינג".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גם אתכם העיתונאים לא שאלו ואתם כל היום אומריל לכו להתחסן.. חבורת טיפשים עוד ישפטו אתכם על זה

    ץ

    ץ |
    הגב
  2. ממתי שניתנואיל מבינים ברפואה.. חבורת צבועים מכורים לפארמה

    ת

    ת |
    הגב