לאחר שקיצוניים תקפו חייל: מפגן תמיכה בחיילים החרדים

לפני שבוע וחצי נחסמה דרכו של חייל שהגיע לשכונת חפציבה בבית שמש, והוא הותקף על ידי מתפרעים חרדים. בעקבות האירועים פתחה המשטרה בחקירה במסגרתה אותרו שני חשודים: קטין בן 16 וצעיר בשנות ה-20, שעל פי החשד היו מעורבים באירוע עם החייל

com/watch?v=3vf9gl9JH-g

לפני שבוע וחצי נחסמה דרכו של חייל שהגיע לשכונת חפציבה בבית שמש, והוא הותקף על ידי מתפרעים חרדים. בעקבות האירועים פתחה המשטרה בחקירה במסגרתה אותרו שני חשודים: קטין בן 16 וצעיר בשנות ה-20, שעל פי החשד היו מעורבים באירוע עם החייל. צילום האירוע בו רואים ילדים זורקים אבנים על חייל חרדי הופץ ברשתות ועורר סערה. בעקבות האירוע, החליט הרב גדליה קריינס תושב אחת השכונות החרדיות בבית שמש, לגבש קבוצה מהקהילה וליזום מפגן תמיכה בחיילי צה"ל החרדים.

"ראיתי את הוידאו והזדעזעת, חייל שכל חטאו הוא להגן ולהקריב את נפשו בשמירה על עם ישראל, חוטף אבנים והציבור שם שותק. אני לא שותק, אני תומך בו ומעריך אותו וכמוני עוד רבים מתושבי בית שמש. אנחנו מבקשים לצאת במסר חיובי של אחדות בעם ישראל ולא לתת במה למי שפוגע בחיילים אלא ההפך, לחזק את ידיהם של החיילים ולברך אותם שה' ישמור עליהם מכל פגע", אמר הרב קריינס.

לפני מספר ימים הוא פנה לרבני עמותת "נצח יהודה" שמלווה את החיילים החרדים בצה"ל ותומכת בהם גם אחרי השחרור, בבקשה ליזום פרויקט התומך בחיילי נצח יהודה ובחיילים בודדים שיבוצע ע"י תושבי בית שמש החרדים. בעקבות היוזמה ובשיתוף אנשי העמותה יוקם פרוייקט במסגרתו יוכלו חיילים חרדים בודדים לזכות לליווי של משפחה חרדית בבית שמש ולקבל את תמיכתה במהלך השירות.

יוסי לוי, מנכ"ל עמותת "נצח יהודה" אמר: "אנחנו מברכים את הרב קריינס ואת כל תושבי העיר בית שמש שבימים הקשים הללו גילו אומץ ואכפתיות כלפי חיילי צה"ל החרדים שמקריבים את נפשם ושומרים על כלל אזרחי ישראל. דווקא כשכל החברה הישראלית מתמודדת עם מגפת הקורונה ועם משבר כלכלי וחברתי חמור, עלינו להעביר מסר של אחדות. מחמם את הלב לראות איך החיילים שלנו מקבלים בחזרה את תמיכתם ואהבתם של אנשי המגזר החרדי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *