לא בכל יום מתנהלת שיחה בין ח"כ ערבי לבן גביר (בלי ידיים או צרחות). צפו

"מי שמצד אחד אומר 'פוצי פוצי' על מי שמהצד השני מעביר כסף לרוצחים ושהידים, זה דבר שלא יכול להיות, זה דבר שהוא אבסורד", אמר בן גביר בנאומו במהלך הדיונים על תקציב המדינה. וזה מה שהשיב לו עבאס. צפו בעימות המעניין

"מי שמצד אחד אומר 'פוצי פוצי' על מי שמהצד השני מעביר כסף לרוצחים ושהידים, זה דבר שלא יכול להיות, זה דבר שהוא אבסורד", אמר בן גביר בנאומו במהלך הדיונים על תקציב המדינה. עבאס, שניהל את הדיון בתפקידו כסגן יו"ר הכנסת, הגיב: "כל התיאור שאתה מתאר שם לכאורה, אם התבצע, היה בתקופתו של בנימין נתניהו. האם אתה חושב שכל רשויות החוק ומנגנוני הביטחון היו מאשרים את זה אם הדברים האלו היו אמיתיים?".

במהלך נאומו פנה בן גביר למנהל הישיבה מנסור עבאס ושאל: "אני שואל אותך, תגיד לי שמי שרצח תינוקת הוא לא שאהיד. אתה מגנה רוצחי חיילים?, אני אומר לך תגנה רצח, גם בעבר לא גינית. אתה מגנה את מתפללי הר הבית שזרקו בקבוקי תבערה על שוטרים?". עבאס ענה: "תחזור לראיונות שלי ותראה. אנחנו כרע"מ מקדמים חזון של שלום, ביטחון, שוטפות וסבלנות בין יהודים לערבים".

בן גביר המשיך: "אתה מדבר בסיסמאות, אתה מגנה זורקי בקת"בים?". עבאס ענה: "אתה זוכר מה היה בהר הבית? מה עשה איתמר בן גביר שהלהיט את הרוחות ומה עשה מנסור עבאס, אני הלכתי למסגד וגם לבית הכנסת שבלוד והרגעתי את הרוחות". בן גביר לא הסתפק בתשובה ותקף: "אני שואל שוב, אתה מגנה זורקי אבנים? אתה מערבב את כולם. אותי לא תערבב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *