"לא נעבור בשתיקה על הפגיעה בפסיכולוגית המסורה": כנס חירום לנשים למען רעיית ראש הממשלה

מחר בערב ייערך כנס חירום לנשים, ליד בית ראש הממשלה בירושלים, שבו יעלו את זעקת האפליה מצד כלי התקשרת וארגוני הנשים כלפי הגברת שרה נתניהו.

מחר בערב ייערך כנס חירום לנשים, ליד בית ראש הממשלה בירושלים, שבו יעלו את זעקת האפליה מצד כלי התקשרת וארגוני הנשים כלפי הגברת שרה נתניהו.

כידוע בשבועות האחרונים, נערכות הפגנות אנשי וארגוני שמאל מדי מוצ"ש, סמוך למעון ראש הממשלה, תוך חילולי שבת בוטים.
למרבה הזעזוע והתדהמה, חלק מהמפגינים הללו לא רק דורסים את השבת ברגל גסה, אלא גם מניפים שלטים עם קריאות לפגוע ברעיית ראש הממשלה, הגברת שרה נתניהו.

כזכור, הגברת נתניהו היא בתו של המחנך והסופר הדגול ר' שמואל בן ארצי ז"ל, מתלמידי ישיבת נובהרדוק במזריטש, וידועה כמי שנרתמת לכל דבר הקשור למסורת היהודית, אותה מסורת שספגה בבית אביה ז"ל.

הגברת נתניהו פועלת רבות וטובות למען כלל ילדי ישראל, בתפקידה כפסיכולוגית ילדים מומחית ומתמקדת בילדי חינוך מיוחד, הבאים מבתים חרדיים.

"לא נוכל לעבור לסדר היום על הפגיעה בפסיכולוגית ואשת חינוך מסורה!" – זוהי כותרת הכינוס, שיתחיל בשעה שבע בערב, ומיועד לנשים בלבד.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כל הכבוד. כל הזמן מדברים על כבוד האשה פמיניזם קשקשת. והנה אין מבזה ומשפיל מעמד האשה כמו סמולנים. הם וואחש חיות ממש

    בושה וחרפה. להתערטל על המנורה סמל נצח ישראל.? להראות תיעוב מול בית ראש ממשלה.? להראות תמונות תועבה ממש זה נקרא הפגנה? יש כאן זעקה?. כואב להם משהו החיות החולי נפש הללו? הם שורש הרע והרוע וכל החושך הרקבון במדינת ישראל

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב