לא רק באוסטרליה: עדויות חדשות מסמינר גור על לייפר

בכאן חדשות פורסמו הערב עדויות חדשות על הטרדות לכאורה מצידה של המורה מלכה לייפר כשזו הייתה מחנכת בסמינר של חסידות גור בבני ברק לפני כעשרים שנה

בכאן חדשות פורסמו הערב עדויות חדשות על הטרדות לכאורה מצידה של המורה מלכה לייפר כשזו הייתה מחנכת בסמינר של חסידות גור בבני ברק לפני כעשרים שנה. עד כה פורסמו טענות על התעללות בבית הספר באוסטרליה.

התלמידה שאותה הדריכה לייפר סיפרה לכאן חדשות: “היא הייתה סוג של נצמדת, היא הייתה לוקחת אותי לשיחה פרטית, אחת על אחת, אז היא הייתה לוקחת אותי למטה לכיוון המקלט. שם היינו יושבות, היא הייתה מלטפת לי את הרגל. אני זוכרת שפעם אחת היא הזמינה אותי אליה הביתה אבל יש לי בלאק אאוט. אני זוכרת שברחתי הביתה, אני לא זוכרת מה היה. ניסיתי לשכוח את השנים האלה. היא הייתה משוגעת עליי, היא כל הזמן ליטפה, היא ישבה איתי בשיחה פרטית ופשוט ליטפה לי את הרגל הלוך חזור על החצאית”.

עורך דינה של לייפר, יהודה פריד מסר בתגובה: “בית המשפט בישראל דן אך ורק בשאלת כשירותה של הגברת לייפר לעמוד לדין ולא עוסק בשאלת אמיתות התלונות. אנחנו סמוכים ובטוחים כי אף רחש לא ימנע מבית המשפט להגיע לחקר האמת במיטב הכלים המקצועיים העומדים לרשותו, ודוחים כל ניסיון מטעם גורמים

6 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

  1. לתת גיבוי מלא לילדות

    .הרבה עדויות של ילדות שפגעה בהן מינית. יש לתת להן גיבוי ולאסור את עבריינית המין על פי משפט צדק שיערך. אין לגבות פשיעה נגד ילדים

    שמואל הנביא |
    הגב
  2. לוקשים??

    לבושתנו ולצערנו מאמינים ומאמינים – “לא תנאף” נאמר לכל כלל ישראל שעמדו על הר סיני – גם לחרדים וגם לחסידים

    לוקשים?? |
    הגב
  3. רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ, אֵל רַחוּם וְחַנוּן, שֶׁתְּזַכֵּנִי הַיּוֹם וּבְכָל יוֹם לִשְׁמוֹר פִּי וּלְשׁוֹנִי מִלָּשׁוֹן-הָרָע שקרים וּרְכִילוּת וּמִקַּבָּלָתָם. וְאֶזָּהֵר מִלְדַבֵּר אֲפִלוּ עַל אִישׁ יְחִידִי, וְכָל שֶׁכֵּן מִלְדַבֵּר עַל כְּלַל יִשְׂרָאֵל אוֹ עַל חֵלֶק מֵהֶם. וְכָל שֶׁכֵּן מִלְּהִתְרַעֵם עַל מִדּוֹתָיו שֶׁל הַקָּדוֹשׁ-בָּרוּךְ-הוּא. וְאֶזָּהֵר מִלְּדַבֵּר דִּבְרֵי שֶׁקֶר, חֲנֻפָּה, לֵצָנוּת, מַחֲלֹקֶת, כַּעַס, גַּאֲוָה, אוֹנָאַת-דְּבָרִים, הַלְבָּנַת-פָּנִים, וְכָל דְּבָרִים אֲסוּרִים. וְזַכֵּנִי שֶׁלֹּא לְדַבֵּר כִּי-אִם דָּבָר הַצָּרִיךְ לְעִנְיָנֵי גוּפִי אוֹ נַפְשִׁי. וְשֶׁיִּהְיוּ כָּל מַעֲשַׂי לְשֵׁם שָׁמַיִם.

    /
    רִבּוֹנוֹ שֶׁל עוֹלָם, יְהִי רָצוֹן מִלְּפָנֶיךָ, אֵל רַחוּם וְחַנוּן, שֶׁתְּזַכֵּנִי הַיּוֹם וּבְכָל יוֹם לִשְׁמוֹר פִּי וּלְשׁוֹנִי מִלָּשׁוֹן-הָרָע שקרים וּרְכִילוּת וּמִקַּבָּלָתָם. וְאֶזָּהֵר מִלְדַבֵּר אֲפִלוּ עַל אִישׁ יְחִידִי, וְכָל שֶׁכֵּן מִלְדַבֵּר עַל כְּלַל יִשְׂרָאֵל אוֹ עַל חֵלֶק מֵהֶם. וְכָל שֶׁכֵּן מִלְּהִתְרַעֵם עַל מִדּוֹתָיו שֶׁל הַקָּדוֹשׁ-בָּרוּךְ-הוּא. וְאֶזָּהֵר מִלְּדַבֵּר דִּבְרֵי שֶׁקֶר, חֲנֻפָּה, לֵצָנוּת, מַחֲלֹקֶת, כַּעַס, גַּאֲוָה, אוֹנָאַת-דְּבָרִים, הַלְבָּנַת-פָּנִים, וְכָל דְּבָרִים אֲסוּרִים. וְזַכֵּנִי שֶׁלֹּא לְדַבֵּר כִּי-אִם דָּבָר הַצָּרִיךְ לְעִנְיָנֵי גוּפִי אוֹ נַפְשִׁי. וְשֶׁיִּהְיוּ כָּל מַעֲשַׂי לְשֵׁם שָׁמַיִם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. הציבור לא תמים ולא קונה את הלוקשים של הבנות החילונות

    *

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. "וילמדו תועים בינה"

    “וילמדו תועים בינה” – “וילמדו תועים בינה”.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. מצב כזה עוד לא היה בעולם הזה, שאנשים מתוכנו אחינו מבשרינו מוכנים לשנוא עד מות

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב