לוינסון העליב את איוב קרא: "מה הבעיה להגיד שאיוב טיפש?", ומה הגיב הח"כ הנעלב?

חיים לוינסון (103fm ו'הארץ') ושר התקשורת לשעבר איוב קרא התעמתו. האזינו

במהלך תוכניתם המשותפת של אראל סג"ל והמגיש האורח חיים לוינסון ('הארץ'), תקף לוינסון את התנהלותו של שר התקשורת לשעבר איוב קרא (הליכוד), ואף אמר "מה הבעיה להגיד שאיוב קרא טיפש? הוא אדם שכישוריו האינטלקטואליים לא פותחו, זה לא רק הקוף, הוא יותר קרוב לחד תאי". היום (ג') הבהיר לוינסון כי הוא חוזר בו מההשוואה לקופים, אך ביקש להבהיר את דעתו.

לוינסון פתח: "אני חוזר בי מההשוואה לקופים, זה סתם היה מיותר, אני לחלוטין מסכים, אבל אני לא חוזר בי מהנקודה. איוב קרא מונה להיות שר התקשורת לא בגלל כישוריו, ולא בגלל ניסיונו או רוחב השכלתו ולא בגלל שום דבר, אלא רק בגלל דבר אחד – יכולת החנופה המרהיבה שלו לבנימין ושרה נתניהו".

קרא, שהאזין לדבריו, השיב בזעם: "ההתקפות של לוינסון עליי לא מהיום שבו מוניתי לשר התקשורת אלא מהיום שבו נבחרתי לכנסת, הכישורים שלי, אדון לוינסון, יותר טובים מהמנהיג המועדף שלך לפיד, אני עורך דין במקצועי, בעל תואר שני באוניברסיטת תל אביב, קצין בכיר בצה"ל, אח שכול נכה צה"ל. תראה לי עוד שר או ח"כ עם הכישורים הללו. מה שנובע מהביקורת שלך זו פשוט גזענות, אתה גזען כלפי ישראל השנייה אבל גזען הרבה יותר כלפי המקום ממנו הגעתי".

"צר לי שזה הכיוון שלכם. למה הביקורת עליי?", שאל בכעס, "כי אני לא צריך להיות איינשטיין, אלא עם זעתר ולאבנה, וכנראה שזה מה שאתם חושבים עלינו, נגמרו ימי הפנקס האדום, שאנחנו צריכים להתחנף לאשכנזיות שלך. אנו שווים מול שווים פה, ואם יש לך עוד בחור עם הכישורים שלי בשמאל או בימין, בואו נשמע אותך אומר את זה. אמשיך להיות מה שאני, עוד אין אחד עם הכישורים שלי. אני מתבייש שכך אתם מתייחסים אליי".

"היה במונולוג הזה הרבה דמגוגיה, אבל הציבור ישפוט, יש בחירות", הבהיר לוינסון לאחר דבריו של קרא. "הציבור בליכוד שפט אותו החוצה. נקודתי הייתה שאני לא מסכים עם מה שגדי סוקניק אמר אבל שיש אנשים בליכוד שלא מקדמים אותם כי הם מוכשרים בתועלת לציבור אלא כי הם מלקקים לבני הזוג נתניהו".

לאחר השיחה המתוחה, דנו סג"ל ו-ורטהיים בשיח הבעייתי שמתנהל בישראל. ורטהיים אמר: "איפה שנוח לכם, אתם נגד הפוליטיקלי קורקט, ויש דברים שאסור להגיד פה היום, ואנשים יודעים שאסור להגיד – ועל כל אמירה של איזה מבקר קולנוע מזדקן, באיזו תחנה שאף אחד לא שומע, וזורק איזו הערה בפייסבוק 'מנשקי מזוזות או כאלה' – מריצים פה קמפיינים שלמים, בעוד שברשתות אומרים על שמאלנים, הומואים, נשים וערבים דברים שאני בכלל לא רוצה להתקרב אליהם".

סג"ל טען מנגד, "אתה יודע מה עשו לי ולינון? אתה רוצה שאקרא לך טוקבקים ב'הארץ'? אתה לא נורמלי".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בסמול הארור אין כלום לא היה ולא יהיה כלום. חיים מהיד לפה כמו קופים בסאפארי. תת רמה שכאלה. מידי פעם נוגח ונובח אחד מהם הפרנקים הצ'כצ'כים בלה בלה אוטוטו יהיו עם טופז הליצן הגס והחצוף שב''ה זאמאר

    הלוואי כולכם תמותו ותקברו יחד איתן. חבורת סרחון. ימח שמכם וזכרכם ערב רב צאצאי עמלק

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. סמולנים ארורים. א לתם האנאלפאביתים עם ה הידיעה. אתם החמורים האומללים הטיפשים המפגרים הסתומים בהמות עם 2 רגליים.

    לביבי ולכל הליכוד שס ג ובן גביר וכו' יש איי.קיו משותף ותוארים שעוברים אתכם בכמה ופי כמה. פשוט אין מה להשוות. תצעקו תצרחו שהשני לא ברמה כמה שתרצו לא כל דבר צריך להוכיח אתם תוכיחו לנו שאתם יהודים ותראו לנו הזיזי שלכם. או.קיי ראינו אתם גויים ממש. קיבלתם שנה להנהיג המדינה החרבתם אותה. אז לכו לאלף עזזאל חבורת זבלים

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב