ליברמן: "אם שקד תצלצל – אדבר איתה"

לא שולל חבירה? יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התראיין הערב (שבת) לרינה מצליח בתוכנית "פגוש את העיתונות" והצהיר כי אם איילת שקד תפנה אליו בטלפון הוא ידבר איתה. צפו

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התראיין הערב (שבת) לרינה מצליח בתוכנית "פגוש את העיתונות" והצהיר כי אם איילת שקד תפנה אליו בטלפון הוא ידבר איתה. "אני לא כופה את עצמי על אף אחד. אם איילת שקד תפנה אליי בטלפון – אנחנו נדבר. כרגע אני לא צריך, יש לי רשימה מצוינת עם אנשים טובים".

על האפשרות שיחבור לליכוד אמר ליברמן, "הכל שקר וכזב. כל מה שיוצא מבלפור – אין שם דבר אחד שהוא אמת".

על יחסיו על המפלגות החרדיות אמר ליברמן: "מה שקרה בשנים האחרונות זה שלקחו את כל הנושא של החרד"לים והמשיחיים והחרדים לכיוון שפשוט מעולם לא היה. מה שקרה עם הציונות הדתית זה שקבוצת משיחיים עם סמוטריץ' השתלטה עליהם והיא מכתיבה את כל המהלכים. מצד אחד יש את הרב לוינשטיין והרב אבינר ומצד שני יש כל מיני 'באבות', זה הכל עבודה זרה, זאת לא יהדות, זו ממש עבודת אלילים. נתניהו בחר ואמר: 'אני רוצה את דרעי וסמוטריץ' וליצמן, בלי ליברמן ובלי אף אחד אחר', זו באמת מדינת הלכה נטו".

על האפשרות שליברמן יצטרף לממשלת אחדות בין הליכוד לכחול לבן אמר: "אני קודם כל שמח שמדברים על ממשלת אחדות וגם אני שמח שמדברים על ליברמן. שלישית, יש לי חדשות: גם ליכוד וגם כחול לבן לא הגיעו יחד בבחירות ל-59 מנדטים. שמעתי השבוע בכיר בכחול לבן אומר: 'אנחנו רוצים קואיליציה עם חרדים, אנחנו רוצים את החרדים'. גם אלה רוצים את החרדים, יש שם תחרות חנופה. מה שאני אומר זה Make Israel Normal Again, בואו נעשה עוד פעם את מדינת ישראל מדינה נורמלית".

ליברמן תקף את רה"מ נתניהו וטען: "אני לא מבין מה הקשר בין נתניהו לימין. נתניהו שרצה להקים ממשלה עם אבי גבאי, עם הערבים, נתניהו שמשלם פרוטקשן לחמאס. מה הקשר שלו לימין? מי שהצביע נגד ההתנתקות זה אביגדור ליברמן, מי שמחה נגד הפרוטקשן לחמאס זה אביגדור ליברמן. זה עניין פרסונאלי, נתניהו רוצה להפוך הכל לפולחן אישיות, לי יש אידיאולוגיה. הרי כל הליכוד זה הפוך לאידיאולוגיה. איך אמר בני ציפר המעריץ הכי גדול שלו? 'מה זה ימין בלי נתניהו? זו ערימת זבל'. אני חוזר ואומר – מי שפיזר את הכנסת בחודש דצמבר וכפה בחירות לכנסת ה-21 זה נתניהו. מי שפיזר בחודש מאי את הבחירות היה נתניהו. הוא לא העביר למישהו אחר בליכוד. זה אצלו עניין אישי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *