ליברמן גיחך על נתניהו שחגג עם ליצמן, אבל שכח שהשתתף באותו אירוע

אביגדור ליברמן שוב ממשיך בהסתה חסרת הרסן שלו נגד הציבור החרדי, ליברמן השתמש בתמונה ישנה משמחת השבע ברכות לנכד סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שבה רואים את ביבי כביכול מתחנף לחרדים, אלא שליברמן 'שכח גם שכח' כי הוא עצמו השתתף באותו אירוע

אביגדור ליברמן שוב ממשיך בהסתה חסרת הרסן שלו נגד הציבור החרדי, והפעם, בפוסט שהעלה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו בכך שהוא מביא את ישראל לעבר מדינת הלכה יחד עם המפלגות החרדיות.

לשם כך, ליברמן השתמש בתמונה ישנה שתיעד הצלם שלומי כהן משמחת השבע ברכות לנכד סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שבה רואים את ביבי כביכול מתחנף לחרדים – אלא שליברמן שכח שגם הוא השתתף באותו אירוע וישב שם במשך 40 דקות (מצורפת תמונה).וגם: שאותו ליברמן השתמש בתמונה של הצלם בלי לתת לו קרדיט".

הצלם שלומי כהן מיהר להעלות את הפוסט בסטורי שלו וכתב: "שהוא הולך להגיש תביעה נגד אביגדור ליברמן".

בפוסט ההסתה נכתב כך: "דברי הרב רפי פרץ על ההמרה, הם לא פליטת פה ולא דברים שהוצאו מהקשרם. הם באים לאחר שורה ארוכה של התבטאויות מצד מנהיגים חרדים וחרד"לים, שלא משאירות שום ספק – נתניהו רוצה ופועל להקים ממשלת הלכה.
בחודשיים האחרונים שמענו וקראנו באופן ברור את דבריו של סמוטריץ' על משפט התורה וחזרה לימי המלכים שאול ודוד, את ההתבטאות של הרב אבינר, שלנשים אין מקום בפוליטיקה הישראלית, את פסק ההלכה של חכם שלום, מנהיגה הרוחני של ש"ס, שקבע שלנשים בהריון אסור לעשות בדיקת אולטרסאונד, ולזה נוסיף את הפסיקה האבסורדית משבוע שעבר של הרבנים בעיר החרדית אלעד, שאסור לגדל כלבים. התבטאויות אלו הן טיפה בים.
לכן, מי שרוצה ממשלת הלכה שיצביע "ליכוד" או "כחול לבן". מי שרוצה ממשלה לאומית רחבה שיצביע "ישראל ביתנו"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *