ליברמן הציג את התכנית הזדונית: תקציב לחינוך החרדי יותנה בלימודי ליבה – רפורמת ענק בקצבאות הילדים

יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן ממשיך במסע ההסתה שלו נגד החרדים ואמר כי "ישראל ביתנו" תדרוש רפורמה מקיפה בנושא קצבאות הילדים ושכל סיוע למערכת החינוך החרדית תותנה בלימודי ליבה. עוד בתכנית: פירוק המועצות הדתיות והשתלטות על משרד הבריאות והפנים, כן דורש לחייב את אזרחי ישראל להצביע בבחירות

בישיבת המרכז של "ישראל ביתנו" המשיך יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן במסע ההסתה שלו נגד החרדים ואמר כי "ישראל ביתנו" תדרוש רפורמה מקיפה בנושא קצבאות הילדים ושכל סיוע למערכת החינוך החרדית תותנה בלימודי ליבה.

ליברמן הצהיר כי במהות אין שוני בין "הליכוד" לבין "כחול לבן", לכן המפלגה הראשונה, שתודיע שהיא תומכת בהקמת ממשלה לאומית רחבה, עליה נמליץ לנשיא המדינה. במידה ואף אחת מהמפלגות לא תתחייב על כך לא נמליץ על אף אחת לנשיא.

ח"כ ליברמן הדגיש בנאומו ש״ישראל ביתנו״ תשב אך ורק בממשלה לאומית רחבה הכוללת את "ישראל ביתנו", "הליכוד" ו"כחול לבן".

ליברמן אמר כי "ישראל ביתנו" תדרוש במו"מ הקואליציוני, בנוסף לתיקי הביטחון והקליטה, את משרדי הפנים והבריאות.

כן אמר כי המועמד של "ישראל ביתנו" לתפקיד שר הבריאות הוא פרופ' ליאוניד אידלמן, כשר מקצועי שאינו מכהן כחבר כנסת.

. "ישראל ביתנו" תדרוש יישום דו"ח חיים צדוק ז"ל, קרי פירוק המועצות הדתיות והקמת מחלקות לשירותי דת בכל רשות מקומית, במקום המועצות.

כמו כן "ישראל ביתנו" תדרוש שהקואליציה תתחייב לחוקק חוק "חובת הצבעה" בבחירות כלליות לכנסת ישראל, בדומה לחוק הקיים במדינות כמו אוסטרליה, בלגיה ולוקסמבורג, על מנת לעלות את אחוז ההצבעה ל-90%- ובכך הסית נגד החרדים.

"ישראל ביתנו" תפעל להפעלת תחבורה ציבורית בשבת, נישואים אזרחיים וגיור על ידי רבני ערים כחלק מהדרישות בהסכמים הקואליציוניים. בנוסף נפעל לביטול חוק המרכולים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *