"ליברמן חייב לרדת מהעץ"

בראיון לניסים משעל ב-103FM התייחס יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לסיכויים להרכבת ממשלה ואמר כי הוא מאמין שבסוף ימצא פתרון

בראיון לניסים משעל ב-103FM התייחס יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני לסיכויים להרכבת ממשלה ואמר כי "עובדתית אנחנו במבוי סתום. אנחנו רואים את המשא ומתן בין הליכוד לכחול לבן ומבינים שאין לזה שום משמעות. לו עכשיו היינו צריך להחליט היינו יוצאים לבחירות, שזה אסון כלכלי אבל זו תמונת המצב כרגע. אני מניח שזה לא יישאר כך ושככל שינקפו הימים ואם אכן גנץ לא יצליח להרכיב ממשלה, יהיו עוד 21 יום ואז בתום המועד הזה נלך לבחירות, מה שאף אחד לא רוצה, לכן אני מניח שימצא איזה פתרון שאני עדיין לא יודע להצביע עליו".

"פתרון שמבוסס על זה שיש שינוי בין הגושים. אנשים שבימים רגילים לא היו הולכים לקואליציה מסוימת, ברגע שיש איום של בחירות שאף אחד לא רוצה אז ישנו את דעתם".למשל שאתם

גפני נשאל – האם החרדים יצטרפו לקואליציה עם בני גנץ? והשיב: "יכול להיות שמישהו שנמצא עם בני גנץ יחבור לקואליציה עם נתניהו. מבחינתו, אני לא רואה כררגע שינוי בעניין הזה, אנחנו עם נתניהו אנחנו באותו גוש. המוצא הוא שאו שיהיה בחירות או האפשרות שיכול להיות שיקומו חברי כנסת או מפלגות ויצטרפו לממשלה שבימים רגילים לא היו מצטרפים אליה. ככל הנראה אנחנו לא נצטרף לבני גנץ".אתה אומר שכולם יצטרכו להתפשר כדי לא ללכת לבחירות.

"יכול להיות שיש דברים שהם שנויים במחלוקת שיתקבלו בהחלטה משותפת בקואליציה משותפת שידחו את הדיון בעניין הזה נניח לעוד שנה.\בוא נדבר על חוק הגיוס.

תהיו מוכנים להתפשר?"

התפשרנו מכאן ועד להודעה חדשה. אני ויתרתי עד עכשיו, הסכמנו לחוק הזה באופן כזה שיעשו אותו כמו שעושים חוק נורמלי".

"אני לא נכנס לפרטים, כולם יודעים את המציאות שקיבלנו את בנציגות החרדית ביקורת ואנחנו לא הולכים יותר בעניין הזה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *