ליברמן מיואש: "המצביעים מתים על ביבי, לעצור הקצבאות לחרדים"

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן: "גם אם דרעי ירצה לברוח מביבי הוא לא יכול. המצביעים שלו מעריצים את ביבי יותר משהם מעריצים אותו"

ח"כ ליברמן התייחס ליו"ר ש"ס אריה דרעי בכנס הבחירות של התאחדות התעשיינים "ממשבר לצמיחה" שהתקיים בתל אביב, וטען כי הוא חלש יחסית לביבי בקרב הבוחרים שלו, וזה מציב אותו במלכוד כל בחירות מחדש.

לטענתו "גם אם דרעי ירצה לברוח מביבי הוא לא יכול. המצביעים שלו מעריצים את ביבי יותר משהם מעריצים אותו. אני גם לא רואה את ליצמן יושב עם לפיד".

בנוסף אמר ליברמן כי "ברור שגם אלקין וגם סער וגם לפיד וגם בנט שומרים את האופציה לשמור על החרדים לממשלה. אין להם עוד אופציות. באופן אישי אני מקווה שהמפלגות הציוניות הליברליות יהיו לפחות 61 מנדטים, כי אני ממש לא אשב עם המשותפת. הסקרים מראים תמונה שונה, אבל בדרך כלל המציאות בסוף שונה מהסקרים".

ליברמן טען בנוסף כי אם רוצים להוציא את מדינת ישראל מהמשבר הכלכלי, יש לשנות את השיטה הכלכלית של הקצבאות, כולל ביטול הקצבאות לאברכים. "אין שום סיבה שישבו 140 אלף אנשים בישיבות, שלא מעניין אותם המצב הכלכלי והם יכולים לחיות ככה כל החיים. צריך להפסיק להם את הקצבאות. בכלל כל הנושא של האיסור לעבוד הוא בניגוד לתורה, זה לא כתוב בשום מקום. כמות האברכים שלא עובדים והיקף הקצבאות מעולם לא היו כמו היום".

בנוסף לדבריו "קצבאות הילדים קודם כל מעודדות בטלה ואבטלה בקרב חרדים ובדואים בדרום. זו האמת בלי כל הפוליטיקלי קורקט".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *