"ליברמן מסתובב ליד חבורת מדושני העונג עם כוס יין לבן"

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי תקף בישיבת סיעת ש"ס את חברי הממשלה על העברת התקציב שיפגע בשכבות החלשות

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי תקף בישיבת סיעת ש"ס את חברי הממשלה על העברת התקציב שיפגע בשכבות החלשות: "ממשלת מדושני העונג של בנט לפיד וליברמן אישרה את "התקציב הלבן" – כשליברמן מסתובב אל תוך הלילה במסדרונות הממשלה עם כוס יין לבן ורומס בדרך את האנשים החלשים בחברה", תקף דרעי.

דרעי תקף ישירות את ליברמן ואמר כי "שר האוצר ליברמן מסתובב אל תוך הלילה במסדרונות הממשלה עם כוס יין לבן ורומס בדרך את האנשים החלשים ביותר בחברה, את נוסעי התחבורה הציבורית בפריפריה, את הקשישים והחולים שנזקקים לביקור רופא, ואת המשפחות ברוכות הילדים שלא יהיה להם לחם להביא הביתה בגלל הגזרות החדשות."

"ממשלת מדושני העונג הם חזקים על חלשים בגלל זה הם מטילים מס על משפחות ברוכות ילדים שקונות לכבוד שבת שתייה מתוקה, במקום להטיל מס על שתייה שמזיקה הרבה יותר כמו וויסקי וודקה יקרה יין לבן.", המשיך דרעי.

"המכנה המשותף לכל הגזרות והעלאת המיסים הם שמי שישלם את המחיר שלהם הם השכבות החלשות ואנשים שאין להם. הם מעלים את מחירי החשמל, מחירי התחבורה הציבורית, הלחם, מטילים מס על ביקור רופא, על שתיה מתוקה ועל מוצרים חד פעמיים. הם פוגעים גם בחקלאים במקום לקחת מאלה שיש להם ולהטיל מס עזבון, מיסוי על מוצרי יוקרה, ומס על רווחי העתק של חברות הענק.", אמר דרעי.

"ולא רק זה," המשיך דרעי ותקף את המס הגודש, "עכשיו הממשלה רוצה שאנחנו אנשי הפריפריה גם נשלם להם על הזכות להיכנס למדינת תל אביב שלהם. זו ממשלה שמונתקת מהעם ותקציב נגד העם. זה התקציב הכי אנטי חברתי שעבר כבר שנים ארוכות.

לסיום תקף את בנט, "רק אדם כמו בנט שמסוגל להתנתק מהמצביעים שלו ומכל ההבטחות שלו בלי להסתכל לאחור יכול לעמוד בראשות ממשלה שמעבירה תקציב כזה מנותק מעם ישראל ומהצרכים שלו. ממשלה הזאת מחריבה היום את ההישגים הגדולים שהבאנו לפריפריה בכל השנים האחרונות".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שלא נדבר על הכמויות יין שאתה שותה

    שלא נדבר על הכמויות יין שאתה שותה

    רציונליט |
    הגב
  2. כשאתה מדבר על אנחנו אנשי פריפריה אתה מתכוון לספסופה?

    כי אתה ובני משפחתך ממש לא אנשי פריפריה. וביבי לא איש פריפריה. וליצמן ואנשיו אינם אנשי פריפריה. כולכם אנשים עשירים ומסודרים.

    דני |
    הגב