ליברמן סגר עם ש"ס? הרמז המפתיע של גפני

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני העניק הבוקר ראיון אצל קרן מרציאנו ואודי סגל בגל"צ, ורמז כי מפלגה חרדית סגורה עם ליברמן

יו"ר 'דגל התורה' ויו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני העניק הבוקר ראיון אצל קרן מרציאנו ואודי סגל בגל"צ, ורמז כי מפלגה חרדית סגורה עם ליברמן. "יש שמועה שליברמן עשה דיל עם אחת המפלגות החרדיות", אמר ולא יסף.

בראשית הראיון הוא שיבח את ראש הממשלה נתניהו, ואמר: "אין ויכוח, גם היריבים של נתניהו מודים ביכולות שלו בהתנהלותו מול מנהיגי העולם, אני סומך עליו ואני בטוח שתצא בשורה טובה מהפגישה שלהם ושנעמה יששכר תצא לחופשי."

בעניין פסילת יזבק וסיפוח הבקעה, אמר גפני, "אנחנו ניכנס לגדולי ישראל ומה שהם יורו לנו זה מה שנעשה. בזמנו שאלנו על חנין זועבי וההוראה שקיבלנו הייתה לתמוך בהדחתה, כל הסקופים שיצאו בעניין הזה אין להם שחר."

בהתייחסו להתנהלותו המזוגזגת של ליברמן אמר גפני, "אני בעד שליברמן ינהל מערכת בחירות מתוקנת, אנחנו נספר לציבור כמה עשינו ועושים למענם, בחינוך, ברווחה, בבריאות, ןבכל דבר אחר, ושהוא יספר כמה שהוא לא עשה כלום למען הציבור במשך עשרים השנים שהוא בפוליטיקה, למעט דיבורים והבטחות בלי סוף".

לסיום, שיגר גפני מסר לליברמן: "שקט יענה בשקט, אם תפסיק להשמיץ את הציבור שלנו אני יפסיק להשמיץ אותך. אם תמשיך, זה עלול להגיע למצב שלא נוכל לשבת איתך עוד ואתה מבין בדיוק למה אני מתכוון."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *