ליברמן: "עם הרב שך והרב אלישיב יכולנו לסגור, כיום אין הנהגה"

בפורום צוותא חשף אמש (ראשון) איווט ליברמן את הסיבה שהובילה את ישראל למערכת בחירות נוספת. לדבריו: ״בבחירות 2019 א׳ הנושא היה חוק הגיוס. סיכמתי משהו עם דרעי וגפני ופתאום ליצמן בא ואמר שהרבי לא מאשר״.

הפרשן הפוליטי של 'קול ברמה' ישראל כהן  חשף בפרסום ראשון אצל נועם זיגמן ב׳קול ברמה׳ כי אמש בפורום צוותא חשף איווט ליברמן את הסיבה שהובילה את ישראל למערכת בחירות נוספת. לדבריו: ״בבחירות 2019 א׳ הנושא היה חוק הגיוס. סיכמתי משהו עם דרעי וגפני ופתאום ליצמן בא ואמר שהרבי לא מאשר״.

ליברמן מוסיף וקובע כי ״אין היום הנהגה. המנהיגים האחרונים של הציבור החרדי היו הרב שך והרב אלישיב. ידעת שמילה זו מילה. היינו יכולים לסגור הכל עם ש״ס ודגל התורה. חבל, היום זה כבר מורכב יותר.״

ליברמן הסביר עוד: ״יש לי 30 אלף איש באשדוד. אי אפשר לפגוע בהם, אני דואג למצביעים שלי.״

ליברמן הציג במשך מחצית השעה את כל נושאי דת ומדינה, גיור, גיוס, תחבורה ציבורית בשבת, מרכולים, לימודי ליב״ה ונראה שלא מוכן להתפשר בכלום.

לאחר מכן עלה אטילה שומפלבי לזיגמן ב׳קול ברמה׳ וטען כי ליברמן יותר קרוב לחרדים מאשר ממשלת מיעוט  – אפשר להוריד מהפרק את התמיכה של ליברמן בממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, אין סרט כזה. אתמול הוא גם התחמק מלתקוף את החרדים, התפתל ואמר שאם הם יקבלו את קווי היסוד אין לו בעיה.אטילה שומפלבי לזיגמן ב׳קול ברמה׳ – אפשר להוריד מהפרק את התמיכה של ליברמן בממשלת מיעוט בתמיכת הערבים, אין סרט כזה. אתמול הוא גם התחמק מלתקוף את החרדים, התפתל ואמר שאם הם יקבלו את קווי היסוד אין לו בעיה.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *