לילה דרמטי: שידור חי מאולפן הוידיאו של 'קול ברמה'

ועדת הבחירות מפרסמת את נתוני ההצבעה נכון לשעה 20:00 63.7% אחוזי הצבעה- עלייה של 2.5% מהבחירות באפריל. מסתמן קרב צמוד מאוד. הצטרפו לשידור החי ב'קול ברמה'

ועדת הבחירות מפרסמת את נתוני ההצבעה נכון לשעה 20:00 63.7% אחוזי הצבעה- עלייה של 2.5% מהבחירות באפריל.

ברשת מסתובבות שמועות כי הליכוד ניצח את הבחירות – רה"מ בנימין נתניהו צייץ ומחק כי ניתן להקים ממשלת ימין:" אם מצביעי הליכוד יוצאים עכשיו להצביע מחל – מרצ נופלת. צאו להצביע עכשיו. אנחנו יכולים לנצח ולהקים ממשלת ימין! צאו להצביע מחל!", צייץ נתניהו.
גם מקורבו של נתניהו שמעון ריקלין צייץ כי השמים יכולים להיות וורדים גם בלילה.

הסוקר ‏קמיל פוקס עידכן בערוץ 13 כי בקלפיות המדגם במגזר הערבי אחוז ההצבעה נמוך משמעותית מבמגזר היהודי.

מוועדת הבחירות נמסר כי כל הקלפיות נפתחו למרות מספר עיכובים וציינו כי צפוי עיכוב במועד פרסום התוצאות. "כל אדם שינסה לצלם בקלפי עלול לעבור עבירה פלילית", נמסר מהוועדה.
שידור חי מקול ברמה

הצטרפו למשדר הבחירות הגדול מאולפני קול ברמה פלוס. בהשתתפות נבחרת הפוליטיקאים הפרשנים והכתבים. הדיווחים מכל המטות ומכל הזירות החמות.

20.00 'מסכמים בחירות' בהגשת נועם זיגמן

21.45 המשדר המרכזי בהגשת משה גלסנר.

במהלך המשדר נשלב את פאנל האומנים שידונו בסוגיות החשובות בהשתתפות: ישי לפידות. רולי דיקמן. קובי ברומר ואביעד גיל. בהגשת: ארי המניק

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין הגיע הבוקר לביקור בוועדת הבחירות המרכזית בכנסת – וגיבה את יו"ר הוועדה, השופט חנן מלצר, וחברי הוועדה: "כל בחירות הן חגיגה לדמוקרטיה, אם כי בזמן האחרון אנחנו מרבים בחגיגות‎. יש על מי לסמוך ואני בטוח שהעם יחליט ויצביע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *