השר ליצמן בהודעה רשמית ומפתיעה

לנוכח חרושת השמועות פנה בהודה לראש הממשלה

ליצמן פרסם הודעה בה אמר "הודעתי לראש הממשלה בנימין נתניהו על רצוני לשמש בתפקיד במשרד השיכון במקום משרד הבריאות".

בהודעה נכתב "אחרי כעשור במשרד הבריאות, במקביל לתהליך יישום אסטרטגיית היציאה ממשבר הקורונה בישראל, ולקראת הקמת ממשלה חדשה, הגעתי להחלטה שלא לחזור למשרד הבריאות בפעם הרביעית, ולהעדיף להוביל מהלך רחב לפתרון מצוקת הדיור בישראל במשרד השיכון".

ליצמן הסביר "כמי שעומד בשנים האחרונות בראש מערכת הבריאות בישראל (כסגן שר, כסגן שר במעמד שר, וכשר הבריאות) אני יכול לומר בפה מלא ובלב בוטח כי מערכת הבריאות שלנו חזקה ויציבה"

"תוחלת החיים בישראל גבוהה מול רוב מדינות העולם. למרות האתגרים והמורכבות, ולמרות שיש צעדים לעשות ונושאים שיש לשפר כדי לייעל את המערכת, עדיין מערכת הבריאות בישראל מובילה בתחומה, מקצועית ואיתנה, בהשוואה למדינות העולם, וביחס להיותה לפני עשור".

שר הבריאות אמר "במהלך השנים האחרונות העלנו את נושא הבריאות לראש סדר היום הציבורי. זכיתי לקדם רפורמות מרחיקות לכת במערכת הבריאות, להצעידה קדימה בכל פרמטר, לטובת כלל אזרחי ישראל, ללא הבדל בין המגזרים והאוכלוסיות. הצבתי מספר יעדים נדרשים ובעזרת השם עמדתי בהם בהצלחה. ביצענו רפורמה חברתית בטיפולי שיניים לילדים עד גיל 18, ובשנה אחרונה גם למבוגרים. הובלנו בהצלחה רפורמה בבריאות הנפש, יזמנו רפורמה במערך הסיעוד, הבאנו רפורמה חשובה במכשירי MRI, יישמנו רפורמה דרמטית בסימון המזון, עשינו מהפיכה בשירותי הרפואה בפריפריה במטרה לצמצם את הפער בתוחלת החיים בין המרכז לפריפריה, הקמנו בית חולים ציבורי חדש באשדוד, הגדלנו את תקציב משרד הבריאות למספר שיא של כל הזמנים, הכפלנו את סל התרופות למען ציבור החולים, והצלנו נפשות רבות בסיוע ועזרה למאות אלפי פניות ציבור בשוויוניות מלאה וללא אפליה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אשרינו שיש לנו מנהיגים כשרים

    אשרינו שיש לנו [ליהודים הכשרים] "הלכות בשולחן ערוך" ולא צריכים חוקי סדום של הציונים הארורים של ממשלת "ש מ ד". וד"ל…

    אשרינו שיש לנו [ליהודים הכשרים] "הלכות בשולחן ערוך" ולא צריכים חוקי סדום של הציונים הארורים של ממשלת "ש מ ד". וד"ל… כי ד' אלוקיך מתהלך בקרב מחניך להצילך ולתת אויבך בידך – (והתנאי:) והיה מחניך קדוש, קדוש ממש.

    *איך יתכן ח"ו מהפך כזה של 180 מעלות במחשבתו של בורא עולם, להפקיד כביכול את ההצלה והגאולה של עם ישראל, בידי חבר אנשים רשעים, שלא פסחו על אחת ממצוות התורה לרומסם בראש חוצות, ובמזיד, באותם ימים ראשונים לא היו אלו תינוקות שנשבו, אלא אנשים שגדלו רובם ככולם בחממות החינוך היהודי המסורתי ופרקו עול שמים.

    *איך יתכן ח"ו שהם הם פתאום הפכו לשליחי ההצלה של עם ישראל, וזאת כמה שנים בודדות אחרי, שעצרו הם עצמם כל יוזמת הצלה אפשרית של אותם יהודים אשר ניסו להמלט מלהבות הכשנים של אירופה ?

    איך יתכן שתוצאות הגאולה הפלאית הזו, והתקיימות דברי נביאנו (ועוד ציטטות מוזרות מעין אלו) תוביל במישרין ליצירת מפלצת חטאת שכזו המכשירה כל צרוע וזב, אשר שליחיה מחללים קברות אבותינו בכל מקום שהם – קברות אותם נביאים עליהם מסתמכים חוגגי הגאולה הציונית המדומה ?

    *איך יתכן ששליחי אותה גאולה מתפרצים כחיות טרף לבתי כנסיות בשעת התפלה, על דברים של מה בכך, ונאלמים דום לבפתחי מסגדים ומנזרים בהם מתנהלים פעולות לתכנון מוות וטרור לבני העם היושב בציון ?

    *איך יתכן שאותם שליחי גאולה, מייבאים לארץ מאות אלפי גויים טמאים, מזרע עמלק, וגורמים להתבוללות עצומה בעם ישראל, במטרה מוצהרת להקטין את ההשפעה האלקטוראלית של יהודית דתיים וחרדים בארץ הזו?

    והרשימה עוד ארוכה ועצובה – עצובה מאוד, והכי עצובה לראות את האנשים היקרים הללו – אחינו אנשי המזרחי לשבטיהם, לא מבינים ולא מפנימים אף על פי ולמרות הכל, נאחזים בשארית כוחם בקרן השור עליה חרוט בדם: *אין *לנו *חלק *ונחלה *באלוקי *ישראל ח"ו. השם ישמרינו מהם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב