ליצמן מאיים: "בלי שינוי חוק הגיוס – לא ניכנס לממשלה"

סגן השר יעקב ליצמן חזר הבוקר על האיום בראיון ברשת ב' ואמר: "נתנו הוראה לא לסגור את מטה הבחירות". ליצמן הוסיף כי לא יעבור על סדר היום בנוגע לעבודות בשבת

לא נכנסים בלי שינוי בחוק הגיוס: סגן השר יעקב ליצמן התייחס הבוקר (חמישי) למשא ומתן הקואליציוני וחזר על האיום שיהדות התורה לא תשב בממשלה אם חוק הגיוס יעבור בגרסתו הנוכחית. בריאיון לירון דקל ועמית סגל ברשת ב' הסביר ליצמן כי "אני נגד החוק. לא אכנס לקואליציה כשזה החוק. הצבעתי נגדו ואמרתי שאם הוא עובר בשלוש קריאות, אני פורש מהממשלה".

"אני רוצה להזכיר שכל הדברים האלה היו על השולחן לפני הבחירות", טען ליצמן. "קורה לפעמים שאנשים חושבים ולא מתרגמים נכון מה שאמרנו. זה בהחלט יכול לקרות. אבל יש דברים שאני יכול להגיד לך – חוק הגיוס יבוא לא לפי החוק הנוכחי. ראש הממשלה יצטרך לפתור את הבעיות. אני יכול להגיד רק דבר אחד – נתנו הוראה לא לסגור את מטה הבחירות".

ליצמן דחה את הטענות על משבר חריף במערכת הבריאות: "תפקוד מערכת הבריאות הוא בין הטובים בעולם. העומס בבתי חולים בהחלט קיים אני לא אכחיש את זה. אבל שיפרנו את זה לפני שנה לפני שנתיים היה הרבה יותר גרוע".

ליצמן גם הגיב לנושא עבודות התשתית בשבת, בתשובה לשאלה על הקמת גשר יהודית בתל אביב ואמר: "במערכת הבחירות לא יכולנו לעשות דבר. אבל בהחלט לא נעבור על כך על סדר היום. נושא השבת זה בהחלט חשוב. אנחנו נקפיד על זה ואנחנו נגיע להסכמים מפורטים בדיוק מה לעשות בנושא השבת, אנחנו לא נסכים שיעבדו בגשרים בשבת".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *