למה עדיף לקנות ביטוח רכב ברשת?

בעבר היינו צריכים לקחת את הרכב לעיר להיכנס למספר סוכנויות ביטוח, להמתין להצעות מהחברות – לחזור שוב לסוכנים ולבצע השוואה. היום אפשר לעשות הכל מהכיסא בבית – קבלו 4 יתרונות לקניית ביטוח רכב במרשתת, וכמה עצות שיעזרו לכם להגיע לתוצאות שהכי מתאימות לכם

שולה טנא

התחדשתם במכונית חדשה או שאולי הגיעה העת הזו בשנה שצריך לחדש את פוליסת ביטוח ואתם לא בטוחים שכל האינטרנט הזה בשבילכם? הרשו לנו לטעון בעד. לא, אנחנו לא חושבים שכל דבר נכון להזמין בעזרת אפליקציות וחנויות מקוונות. את העגבניות שלנו נעדיף לבחור בעצמנו – ונעליים, זה ברור, עדיף למדוד, אבל במקרה של ביטוחי רכב אנחנו מעדיפים לנצל את הזמן שהיינו מבלים בפגישות עם סוכנים וכתיבת רשימות לטובת דברים אחרים. אנחנו מצדנו הכנו רשימת יתרונות שמגלמת בתוכה גם טיפים שיכולים לשמש אתכם לחיפושים דומים כמו "השוואת ביטוח מקיף" ורחוקים מהם כמזרח ממערב כמו "מתכון לאוזני המן מלוחות עם צימוקים".

אוקיינוס של מידע

ביטוח רכב הוא מוצר ביטוחי כל כך נפוץ שכל חיפוש ברשת אחר ביטוי כמו: ביטוח רכב השוואת מחירים, יציג בפניכם מאות עמודי תוצאות: הסברים על מרכיבי הפוליסה, תשובות לשאלות נפוצות, דיונים בפורומים וברשתות חברתיות, וכתבות חדשותיות. אל חשש, משרד האוצר ברר לכם את המוץ מן התבן והעלה לאוויר "מורה נבוכים". כבר כמה שנים שמפעיל המשרד את אתר "האוצר שלי" (חפשו בגוגל) המציע מידע עדכני בשפה נגישה על ביטוח רכב ואחרים, ולצידו כלי שימושי: מחשבון תעריפי ביטוח רכב. בעזרת המחשבון תוכלו להשוות מחירי ביטוח.

בדיוק כפי שמספר התוצאות לחיפוש "מתכון עוגת גבינה" יוציא לכם את החשק לאפות אם מה שבאמת רציתם למצוא היה "מתכון לעוגת גבינה טבעונית לשבועות לרגישים לגלוטן וחמציצים", כך גם ההבדל בין החיפוש בעזרת  הביטוי "השוואת מחירי ביטוח" לעומת "ביטוח רכב מסחרי השוואת מחירים". ככל שתדעו טוב יותר מה אתם מחפשים, מנוע החיפוש יגמול לכם בהפחתת כמות התבן והצגת תוצאות יותר רלוונטיות עבורכם.

מתי שנוח לכם

המעבר לרשת חוסך לנו כצרכנים זמן רב: אנחנו לא צריכים להרים טלפון לכל חברת ביטוח רכב בנפרד ובוודאי שלא חייבים להיפגש עם סוכנים שונים כדי לאסוף הצעות מחיר. סקר לא מייצג שערכנו בין עשרה מחברנו הקרובים שיש בבעלותם מכונית העלה, כי רק שתיים מהן עדיין נעזרות בסוכן, באחד המקרים כיוון שמדובר בבן-משפחה. המעבר לסוכנות-דיגיטלית מספק שירות ישיר, יעיל, נגיש ומהיר, ובעיקרו של דבר אתם יכולים לבצע את החיפוש או לסגור את העסקה בזמן שמתאים לכם, במהירות ובקלות. בנוסף אתם מוזמנים להתרשם ממדדי השירות המשקללים את איכות השירות של חברות הביטוח והתנהלותן במקרה של תביעה.

משלמים פחות בקנייה מקוונת

המעבר של חברות ביטוח לרשת ומכירת פוליסות ביטוח בערוצים דיגיטליים, מאפשרות להן להתנהל בצורה ישירה מול הלקוח ולהעניק מחירים טובים יותר. כך יש לנו אפשרות לבצע השוואת ביטוח חובה ולקבל החלטה צרכנית נבונה, כזו שגם תפחית את גובה ההוצאה. במקרים רבים מציעות חברות הביטוח הטבות למצטרפים חדשים, ויש גם שמעניקות מעניקים הנחות לנהגים זהירים.

יש עם מי לדבר

אם במהלך החיפושים מתעוררות בכם שאלות, אתם יכולים להיעזר במנגנוני יצירת הקשר שמציעות החברות, הזדמנות מצוינת לתת גם ל"חוויית המשתמש" להשפיע על בחירתכם. באתרים רבים תמצאו עמודי ״צור קשר״ ידידותיים שיעזרו לכם לפניה שלכם להגיע למקום הנכון, ובאחרים תוכלו להשאיר פרטים ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם.

אם עד היום נמניתם עם אגודת-מתנגדי-המרשתת, נקווה שהיתרונות שנמנו לפניכם יסירו צל של ספק גם מהספקנים הגדולים ביותר. בסופו של יום אתם צריכים ביטוח רכב, חברות הביטוח צריכות לקוחות. אתם רוצים לשלם פחות, המחירים שלהם והאותיות הקטנות מפורסמים כולם באתרים שלהם בריש גלי, ואתם מוזמנים לבדוק בציציות. קחו בחשבון שעם 3.73 מיליון כלי רכב מנועיים, מתוכם 2.85 מיליון כלי רכב פרטיים החייבים בביטוח רכב חובה, התחרות על הלקוחות משחקת לטובתכם.כ

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *