למרות המתיחות מס הכנסה לא מוותר לצימרים בצפון

מבצע הביקורות בענף הצימרים והתיירות ממשיך, והפעם בצפת, אמירים, שזור, שפר, כפר יובל , חזון, בית הילל, שאר ישוב, ספסופה, דלתון, וראש פינה. במסגרת המבצע, שנערך במהלך השבוע האחרון של חופשת הקיץ, ערכו עובדי פקיד שומה צפת ביקורות בצימרים, חדרי לינה כפריים, מסעדות , גלריות ואטרקציות תיירותיות נוספות.

לקראת הביקורות נערכו פעולות לאיתור עסקים בעלי נפח פעילות גואה במיוחד, ואיסוף מידע על עסקים בהם קיים חשד לכאורה לאי רישום הכנסות. כמו כן, נערכו תצפיות בצימרים ובחדרי אירוח כפריים באזור בימים שקדמו לפעילות. במהלך המבצע נערכו ביקורות ניהול ספרים ב-57 בתי עסק, ונמצא כי בתשעה מהם לא נרשמו הכנסות כחוק.

בין בתי העסק שבהם נמצאו ליקויים, הגיעו המבקרים לביקורת במתחם אירוח במושב ספסופה, שם מצאו המבקרים כי הכנסות שהצטברו במשך שבועיים והסתכמו ב- 60,000 ₪ לא נרשמו בספרים. עוד נמצא כי לבעלת המתחם אין תיק ברשות המסים וכי היא כלל אינה מנהלת ספרי חשבונות כנדרש. תגובת בעלת העסק למבקרים: "אני לא מסודרת". בביקורת אחרת, בחדרי אירוח במושב שזור, בדיקת שוברי אשראי במקום העלתה כי תשלומים שונים בסך 15,700 ₪ בגין אירוח של לקוחות לא נרשמו בספרי החשבונות. בתגובה תירץ בעל העסק: "אני לא יודע למה אני לא מוצא את הרישום אצלי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *