"לעצור את נתניהו": גנץ קורא לפגישה מרובעת

יו"ר כחול לבן בני גנץ פנה ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, וראשי המפלגות ימינה ותקווה חדשה בנט וסער בקריאה לפגישה מרובעת: ״בואו נשב בהקדם ונמצא את הדרך לעצור את שלטון נתניהו ולהקים ממשלה ישרה״.

בהמשך לתוכנית הקמת ממשלת הריפוי, יו"ר כחול לבן בני גנץ פנה ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד, וראשי המפלגות ימינה ותקווה חדשה בנט וסער בקריאה לפגישה מרובעת: ״בואו נשב בהקדם ונמצא את הדרך לעצור את שלטון נתניהו ולהקים ממשלה ישרה״.

שר הביטחון בני גנץ פנה היום ללפיד, בנט וסער וקרא להם לקיים בדחיפות פגישה מרובעת בכדי לפתור את הפלונטר הפוליטי ולמצוא את הדרך להחליף את נתניהו.
"קראתי למנהיגי גוש השינוי לשבת בהקדם האפשרי בכדי שנוכל להקים ממשלה ישרה ולעצור את שלטון נתניהו״, מסר גנץ.

במקביל, ביממה האחרונה החלו מגעים בין רע”ם לליכוד בתיווך יו”ר הכנסת יריב לוין. לדברי גורמים ברע”ם, הפגישה בין הצדדים צפויה ממש בקרוב. האם נתניהו יצלח לשכנע את בנט ובן גביר לחבור לממשלה עם מנסור עבאס? ספק רב, אבל כרגע זו האופציה היחידה שיכולה להוציא את ישראל מהפלונטר הפוליטי.

אתמול התכנסה מועצת השורא (החכמים) של התנועה האסלמית,והחליטה על מינוי חברת הכנסת לשעבר אימאן ח’טיב (מס’ 5 ברע”מ) לסגניתו של מנסור עבאס. =
המועצה החליטה על הקמת צוות מיוחד למו”מ ועל הקמת מועצת שורא מורחבת בכל הקשור בקבלת החלטות.‎

גם ברשימה המשותפת מתלבטים האם ועל מי להמליץ לנשיא כמועמד להרכבת הממשלה. הערכה שהם ימליצו על לפיד.

בש”ס הכריזו שימליצו על נתניהו כראש הממשלה כפי שהתחייבו במערכת הבחירות. “ש”ס תפעל להקמת ממשלה ימנית בראשות נתניהו שתשמור על הזהות היהודית של המדינה ותפעל למען השכבות החלשות”, נכתב בהודעה מטעם היו”ר אריה דרעי. “ש”ס קוראת לכל מפלגות הימין, בעיקר לימינה ולתקווה חדשה, להתעלות מעל כל השיקולים האחרים ולהצטרף לממשלת ימין מלא”.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *