לפיד מחריף את הטון: "נתניהו משקר כמו שהוא נושם"

לפיד התייחס בראיון לעודד בן עמי לירידות בסקרים: "אנחנו לא משקרים, וכשאתה לא משקר – אתה משלם מחיר". לפיד תקף את מחנה הימין: "יש פה ברית של מושחתים וגזענים". צפו

על רקע הנסיגה בסקרים והחשש מהתרסקות עתידית, יאיר לפיד, מראשי מפלגת כחול לבן התראיין הערב (שלישי) ל"שש עם עודד בן עמי" והחריף את הטון כלפי ראש הממשלה נתניהו: "כל מערכת הבחירות הזאת הוא משקר כמו שהוא נושם". לפיד התייחס לירידות בסקרים: "אנחנו לא משקרים, וכשאתה לא משקר – אתה משלם מחיר". לפיד תקף את מחנה הימין: "יש פה ברית של מושחתים וגזענים".


לפיד התייחס לסערת רותם סלע, והביע תמיכה בזכותה של סלע להביע את דעתה,: "לרותם יש גישה והיא קצת שמאלה ממני. אני שולח לה חיבוק, ומכבד אותה על האומץ".

לפיד הבהיר כי מפלגתו לא תרכיב קואליציה יחד עם המפלגות הערביות: "הם שמו את עצמם בעיקר לצד הפלסטינים ולא טיפלו בבעיות האמיתיות של אזרחי ישראל".

על עניין הלגליזציה של קנאביס שתפס תאוצה במערכת הבחירות אמר לפיד. "אנחנו נקיים על זה דיון בתוך כחול לבן", אמר. "אני לא עישנתי. רוצה שתהיה לגליזציה כדי שאוכל להשתמש כבר בסמים".
מהליכוד נמסר בתגובה: "לפיד שוב משקר, הרי דפנה רכטר כבר אמרה שהיא עשתה איתו באנגים. לפיד אולי יכול להסתיר את הפגישות הסודיות שלו עם נוני מוזס, אבל הוא לא יכול להסתיר את העובדה ששר האוצר שלו ושל גנץ יהיה ניסנקורן שישבית את המדינה ויביא כלכלת הסתדרות שתפגע באזרחי ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *