לפיד מתחרט: "זה היה ציוץ אידיוטי שלי"

חבר הכנסת יאיר לפיד התייחס בראיון לשש עם עוד בן עמי לזיג זג שלו בטוויטר שלו בסוף השבוע לאחר שצייץ כי ישראל היא מדינת כל אזרחיה – ואז חזר בו וכתב כי ישראל היא מדינת העם היהודי

חבר הכנסת יאיר לפיד התייחס בראיון לשש עם עוד בן עמי לזיג זג שלו בטוויטר שלו בסוף השבוע לאחר שצייץ כי ישראל היא מדינת כל אזרחיה – ואז חזר בו וכתב כי ישראל היא מדינת העם היהודי, "זה היה ציוץ אידיוטי שלי"‎, אמר.

"יש פה שני דברים", הסביר מספר 2 בכחול לבן. "אחד, זה היה ציוץ אדיוטי, אבל גם היה מאוד מאוד ברור מה קרה שם. היה דיון על העניין של הקהילה.., ולזה שמגיע לה זכויות שוות במדינת ישראל. אני בהיסח המקלדת כתבתי כי זאת מדינת כל אזרחיה ביחס לאנשי הקהילה".

"לקח מישהו את שלוש המילים האלה, הוציא הודעה שאומרת 'לפיד בעד מדינת כל אזרחיה', שזה ביטוי שאומר שאני כאילו נגד מדינה יהודית", אמר לפיד. "זה שקר גס. זה שקר גס של מישהו שלא איכפת לו לפגוע ברעיון של מדינה יהודית, העיקר לתת לי איזו דקירה קטנה. אז אמרתי – בפעם הבאה אני אשגיח יותר על המילים. אבל מי שמוציא כזה דבר בעצם לא איכפת לו לפגוע במדינת ישראל ובזהות היהודית שלה בשביל לתקוע ליריב פוליטי".

בראיון תקף לפיד את "מקור ראשון" בטענה שזה עיתון שעובד אצל נתניהו והשווה אותו ל"ישראל היום", על כך שראשי כחול לבן לא מתראיינים אמר לפיד: "לנו אין 2 עיתונים, תחנת טלוויזיה אחת ו-8 שדרני רדיו שמקבלים כל בוקר דפי מסרים מנתן אשל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *