הפרוייקט של רביבו החסידי: המחרוזת הכי טובה ששמעתם בגירסה הווקאלית

לכבוד שבת קודש! גרומן, 'מלכות' והחברים מגישים: 'קידוש' ו'שלום זכר' בגרסה הווקאלית! האזינו לקטע המרגש

אחר שהם מסרבים בתוקף להיפרד מפסגת הפלייליסט של המוזיקה החסידית בשנה האחרונה, ואחר שמכל רחבי העולם זרמו הבקשות לגרסאות ווקאליות שלהם, מקהלת מלכות ועקיבא גרומן הרימו את הכפפה והכינו לכם את 'קידוש' ו'שלום זכר' בגרסה ווקאלית מיוחדת לימי ספירת העומר, בעיבודו של פנחס ביכלר!

בשתי מחרוזות הדגל משתתפים כזכור – לצד גרומן ו'מלכות', גדולי הזמר אהרלה סאמט, מאיר אדלר, מנדי וייס, יואלי דווידוביץ, ילד הפלא בנצי קלצקין וגם חונה דייטש כבעל התפילה.

זוכרים את ‘שלום זכר’? מתגעגעים לשירים? לדמויות? לעונג השבת? אחר שזכה בתואר ‘קליפ השנה’ ואחר שמחרוזת הניגונים שבו הפכה למקשה מוזיקאלית אחת המושמעת בכל שמחה שבתית (וגם יום-חולית…), החליטה החבריא להמשיך עם פרק שני בסדרת השמחות היהודיות, הפעם בדמות ‘קידוש’ רבתי המתקיים כנהוג בצפרא דשבתא בהיכלי בתי הכנסת בכל תפוצות ישראל.

מי ומי ההולכים? ראשון למזמרים, עקיבא גרומן בדמות אבי הבת (שכבר מלאו לה כמה שנים…) לצד מקהלת ‘מלכות’; אהרלה סאמט ומנדי וייס; כמו תמיד דואט מלכים מרגש של מאיר אדלר ופנחס ביכלר, וגם יואלי דווידוביץ.

שתי הפתעות מוזיקאליות נחשפות לראשונה בין שורות הקידוש: הופעתו המרגשת של ילד הפלא החדש מבית ‘מלכות’ – בנצי קלצקין (זכרו את השם הזה!); והופעתו של חונה דייטש בכובעו כבעל תפילה בחסד עליון, המשמש בתפקיד זה מזה שנים רבות בימים נוראים, שבתות ויומי דפגרא.

הקידוש שנערך בניגוד להנחיות הקורונה, צולם בבית הכנסת העתיק ‘אהל יצחק’ ברחוב בעל התניא ‘חב”ד’ שנבנה בירושלים לפני כ-150 שנה, כאשר השולחנות עמוסים מעדני שבת מבית ‘בעריס’ – אוכל עם נשמה יהודית – ומשקאות משובחים מבית ‘אליס בראנפין’. סוכנות הביטוח של מנדי גפנר עם מנהל תיקי הלקוחות בסוכנות שרגי סנדרוביץ פורסת חסותה בברכות חמות על האירוע המלבב.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *